esmaspäev, märts 07, 2005

I LOVE JÄÄHoKI

Täna mängisime hokit, kuigi jah väravaid meil ei olnud ja toksisime seda litrit niisama.
Et siis huvitavaid hokiga seotud asju mis täna juhtus:
- Panin uiske 5minutit jalga ja siis jäi ka üks klamber lahti, kuna see oli pooleks.
- Esimese 3minuti jooksul kaotasin oma kepil löömiseks vajaliku otsa ehk mulle jäi kätte pulk.
- Toksisin litrit siis edasi terava otsaga pulgaga. Ma vaatasin et JEE see ots, mis mul käes on, on ju palju laiem kui alumine murdunud terav ots ja siis võtsin terava otsa endale kätte ja lõin teisega <-- VIGA. Peale mõnda minutit suutsin endale sellega kõhtu torgata ja nüüd kõhul armas 4cm pikkune verejutt. Viskasin kepi minema.
- Matsil murdus kepp ära. Tema aga endale kõhtu ei torkanud <-- Kavalpea.
- Mu uiskudel murdus küljest ära kaks klambrit ja üks lõpetas töötamise. Edasi olin sunnitud sõitma siis nii, et mõlemal uisul oli kinnitamiseks üks klamber. Väga ebameeldiv, kui arvestada ka seda, et uiskudel tera puudus.
- Igavusest hakkasin tüdrukuid hange lükkama. Täitsa huvitav tegevus oli.
- Peale hokit mõtlesin, et panen litri taskusse, et hiljem õpetaja Aulele see anda...sinna ta jäigi ja on nüüd mul laua kaunistuseks.
- Kuna mängisime liiga kaua "hokit", siis jäime hiljaks kirjanduse tundi, kus oli lugemiskontrol ja raamatut ma lugenud ei olnud ning kõik kellel oli loetud, oli juba pinginaaber olemas, nii et otsustasin järeltöö kasuks.
- Kuna viimases tunnis ei käinud, ei jõudnud juuksed ka ära kuivada ning läksin märja peaga koju <-- VIGA. Koju jõudes olid mütsi alt välja ulatuvad juuksed jääpurikad.
- Selg valutab.
Oli tore mängida!

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Muuseas , helistasid sa Laurile teatega , et sa ei viitsi trepist üles tulla. Lauri teatas esda Janele , kes küsis : " Aga mis ma nüüd tegema pean?" (sarkasmiga muidugi) .. ta on su peale rather angry. Lihtsalt väiek detail, ma sain nii hästi Shalini pealt maha kirjutada .. õigemini luges ta ette ... tore

8:43 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Muuseas , helistasid sa Laurile teatega , et sa ei viitsi trepist üles tulla. Lauri teatas esda Janele , kes küsis : " Aga mis ma nüüd tegema pean?" (sarkasmiga muidugi) .. ta on su peale rather angry. Lihtsalt väiek detail, ma sain nii hästi Shalini pealt maha kirjutada .. õigemini luges ta ette ... tore

8:43 PM  
Anonymous Anonüümne said...

kurat sai kaks tükki ... ikka juhtub .. mida rohkem seda uhkem

8:44 PM  

Postita kommentaar

<< Home