laupäev, märts 19, 2005

Katrini villa.

Et jah eile käisime Katrini juures, kellel on jõhker maja.
Algul jõime rahulikult õllet ja ajasime juttu ning vaatasime filmi "The Fast and the Furious". Kuna ma olin väga väsinud, siis jäin ma mingi aeg kogematta magama ja kui Katrin mind kell 4öösel üles ajas ja ütles, et kõik on juba ammu läinud, siis oli aeg koju minna. Aga jah kuna kogu raha kulus mul õlle peale, siis mul polnud raha millega koju minna, kuid õnneks Kati laenas 50kr.
PS: Mulle räägiti, et ma sonin unes. Krt.

Aga jah hommikul oli nüüd eriti raske ennast sundida ärkama ja kossu minna mängima. Isegi tabasin mõned visked, kuigi viitsimist ja energiat polnud peaaegu üldse.

3 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Märt on opakas....ta hakkas erity hullult unes mingit sitta ajama!!!!

4:05 PM  
Blogger Mats said...

Kahjuks.. olime me võtnud ja sõnagi pole meeles.

4:50 PM  
Blogger Paul said...

Ja märdi huvides ongi parem etneed sõnad ajaloo lehekülgedele ei jõua.

Poliitikas ta muidu karjääri ei teeks.

10:33 PM  

Postita kommentaar

<< Home