kolmapäev, märts 23, 2005

PANg

Külastasime täna pange. Mina, R0nn, Payl ja ah ma ei viitsi kõikki ette lugeda. Kokku oli meid 10ringis.
Käisin esimest korda pange 3ndal korrusel, kus olid üllatavalt mõnusad istekohad. Nimelt olid lauad tehtud for the little Asian people, ehk laud oli nii madal, et jalad tuli sirgelt panna ja sokid olid vastasistuja süles enamvähem.
Nii kuna ma olin viimased 3päeva vanaema juures, kes mind nuumas kõvasti, mul söögiisu polnud ja jõin lihtsalt teed nimega Brasilian Mate ja piimakokteili Tädikiisu. Tee valisime nime järgi ja maitses ta nagu igav tavaline tee. Krt.
Passisime nagu ikka ja ajasime lolli juttu nagu tavaliselt. Aga oli ikkagi lõbus nagu ikka, kuna sai Liisu kohatise blondiinsuse üle naerda. No hard feelings, piff:).
Paul tegi jälle pilte, mille te leiate tema galeriist homme.