pühapäev, märts 20, 2005

Saabas võitis.

Eile tegime Lauri juures monopoli...Mina(saabas), Ron(hobune), Lauri(auto) ja Tammur(KOER).
Alguses ootasime pikalt Ronni, kes vedas kodus puid ning leidsime ühe saksa keelse seenemängu ja mängisime igavusest seda. Mina võitsin.
Kui Ronn saabus hakkasime siis monopoliga peale. Enamuse mänguajast olin mina rikkur ja teised lugesid oma viie krooniseid ja külastasid mu hotelle. hehe. Aga jah siis kuidagi Ronn toibus ja sai endale ka hotellid peale, aga need hävinesid ruttu, kui ma ehitasin juurde omalt poolt 8hotelli.
Minu võit jälle.
Mingi aeg saabus ka Kalle ja otsustasime tema juurde edasi minna. Aga enne sõime burgereid Siriuses. Aga jah edasist ma ei räägi. hehe. Vaatasime mingit filmi seal igastahest, millest ma ei saanud midagi aru ja ei mäleta sellest ka enam midagi.
Mingi aeg kõndisime sealt koju ja väga külm oli.