neljapäev, märts 31, 2005

Thjil Ulespigel.

Täna õhtul kell 12 siis avanes võimalus üle kahe päeva jälle midagi bloggi kirjutada, kuna viimased päevad on väga tegevust täis olnud, tänu Ulenspigeli näidendile ja Tammuri sünnale.
Eile peale tunde hakkas kohe proov, mis pidi lõppema täpselt enne Eesti-Vene(1:1) jalka kohtumist, mida tahtsin hirmsalt näha ja sain hiljem ka teada, et oli olnud SUPER mäng. Aga tänu sellele, et näidendiproov venis nii pikaks ja lõppes alles kell 9, jäi mul mäng nägematta.Krt. Aga jah ma eriti ei vingu, sest tänane etendus tuli meil minu arust superhästi välja, kuigi jah ma ei tea kuidas teile see meeldis!?
Täna hommikul ma ärkasin, kordasin laulud dušši all üle ja siis läksin proovi. Kool jäi ära, mis mulle meeldis. Vanemuises olin täna siis kella 12-21.30 ja nüüd täiesti väsinud ning lähen kohe magama ära. Ainuke nukker asi oli see, et meil oli koorile, mis on umbes 50 peane, oli eraldatud eriti pisike ruum, kus riideid vahetada. Õnneks sain siiski endale ka mõnusa kostüümi, kuigi kartsin, et jään sellest ilma, kuna Leppoja oli minu peale suht pahane. Seljas oli siis nahast vanaaegne pluus ja jalas pruunikad püksid, mis meenutasid mulle kartulikotte ning peas oli pisike müts, mis pigistas ja pani mu pea pidevalt valutama. Kostüümi eripreemia peaks minu arust saama Mats ja Aiku, kelle riided olid kõige rõvedamad. heh.
Näidendi peaproov läks meil suht sassi ja tehti pidevalt pause ning kartsin, et etendus võib ka sassi minna, aga.........
.......kõik kuidagi sujus hästi, liigutused ja laulusõnad meenusid kuidagi perfektselt ja suutsin oma 4lauset isegi vigadetta öelda. Et siis woo hoo!