laupäev, aprill 30, 2005

Bourne Identity / Soomukiga Moskvas.

Nii kuna ma eile midagi teha ei viitsinud, vaid otsustasin kodus passida, uurisin mis telekast tuleb.
Seal käis siis Bourne Identity ja kuna ma olin selle filmi teist osa kinos juba näinud, kuid mitte esimest, otsustasin vaadata. Esimene osa oli ikka kõvasti parem, kui teine. Aga film midagi erti huvitavat ikkagi polnud, arvestades seda, et suutsin filmi keskel magama jääda 6korda ja uuesti üles ärgata ning edasi vaadata...igastahes ma lõpuks paningi filmi kinni ja läksin magama ära.

Viimasel ajal on aga unenäod eriti kahtlaseks ära keeranud.... kõigepealt ma varastasin Moskva linnast soomuki ja siis rallisin sellega natuke mööda linna ringi, kuigi ma seda juhtida ei oska. Ajasin mõned venkud alla ja siis läksin klubisse, kus Madis andis mingile tüdrukule peksa...Ants(või oli hoopis Taavi, sest unenäos on veel raskem aru saada) sai pahaseks ja läks peksis natuke Madist ja kui mina rahustasin nad omavahel maha, tuli Kalev ja lõi mind, et hea kakluse ära jätsin ja siis läksime tegime neljakesi peale....
like WTD?