neljapäev, aprill 07, 2005

Eiman./ Die Alpen

"Next time you're late, don't come!" ...Eiman
Ehk targad inimesed järeldavad, et jäin hiljaks Eimani tundi. See oli mu esimene kord muide ja jäin kohe 5min hiljaks, nii et enam ei tohi seda juhtuda või muidu....

Aaah homseks on rõvedalt palju mul õppida. Homme on 10paragrafi peale aika töö ja matas on järeltöö, kuna sain töö kuu aega tagasi kahe ja nüüd ei mäleta ka mille peale too töö oli. Kurjam küll. Ahjaa Fränki lasi meil kirjutada referaadi enda valitud teemadel. Mina valisin Die Alpeni ehk siis Alpidest. Täna olid esimesed referaatide ettekanded ja ma ei saanud totaalselt mitte midagi kellegi juttudest aru, kuna kõik oli mulle tundmatus keeles. Kogu 5referaadi peale suutsin ära tõlkida ühe lause: "majal on kaks akent", kuigi jah ma ei tea, mis see lause mulle ütlema peaks.
Ok poh nüüd siis õppima. Bye-bye.