teisipäev, aprill 05, 2005

Gerda sünnipäev/Mini Cooper.

Eile oli Gerda sünnipäev(17) ja õhtu poole läksime gerda juurde seda tähistama ja samas ka tema uut maja vaatama.
Igastahes elab ta kuskil ei tea kus. Igastahes sinna kõndides eksisime korra ära ja olime sunnitud Hellu juhtimisel ületama porist põldu, aga õnneks jäi Kirke ruttu kinni ja kõik otsustasid, et meie tee nii nagu Kirke ja läksime mööda asfaldit ikka.
Igastahes osad meist läksid Krissu Miniga, millega sai palju nalja. Nimelt nad eksisid ka ära ning tiirutasid ringi ja kärsatasid kummi. Saime nendega kokku ja mõtlesin, et teen nalja ja istusin ta Mini kapottile ja muidugi kõik autos kisasid, et pane gaasi Maruste. Ok, hakkasimegi sõitma Märt kapoti peal ja 5inimest Minis, ehk siis uus Maruste mini rekord, kui palju inimesi korraga sõidab. Tegime mõnikümmend meetrit sõitu, kuni Maruste otsustas, et on aeg Märt maha lasta ilusti ja vajutas pidurid põhja.....nii ma lendasin siis ilusa kaarega autoteele, kuid Krissu ja teiste kurvastuseks maandusin ma püsti.

Pilt on Payli oma ja Mini on Maru oma.

Peale seda kõndisime Gerda juurde ja mingi suvaline sepik sõimas vahepeal ka Tammurit pedeks...
Gerda maja on täitsa normaalne ja mõnus ning loodetavasti ka hea peomaja. Hehe. Ok seal ajasime lihtsalt juttu ja sõime sünnipäeva sööke.
Tagasi tulles oli kell juba 11 30 ja oli täielikult kottpime, kuna sinna pole veel paigaldatud valgusteid. Aga jah ma hüppasin enda ratta selga siis ja hakkasin minema Gerda väitel lühemat ja paremat teed pidi. Tee oli alguses suht mõnus, kuni ühel hetkel ma ei näinud pimeduse tõttu, et rada viib natuke kõrvale, et mööduda suurest hekist. Aga jah mina ikka pressisin kuidagi sealt läbi ratas käekõrval. Just kui olin läbinud selle vesise ja soise võsa tuli mulle meelde, et unustasin enda koolikotti sinna. Sõimasin ennast natuke, kuid ei kavatsenudki sellele järele minna ja sõitsin koju ning lasin Liinal selle mulle kooli ära tuua.
Oli mõnus.
Kõik!