esmaspäev, aprill 25, 2005

Hairdresser - juuksekleiditaja.

Et jah on plaanis üle pikka aja minna raskele retkele...
...peab olema tugev ja vastu astuda jõhkrale monstrumile, kelle põhirelvaks on iga lõnga hirm....
...T3h mighty KÄÄÄÄRID!!!!!!!!!!!!
Oeh karv on peas liiga kõvasti vohama hakkanud ja paljud on mulle juba öelnud, et aeg minna juuksurisse. Aga krt küll, iga kord, kui ma sinna olen läinud, on nad midagi totaalselt pekki keeranud. Vahel kukub neil välja pott, siis jälle mullettipoiss ning kui satud kogematta venelase juurde, ega siis midagi peal siilika/kiilaka oodata ole.
Oeh. Aga sellel raskel hetkel ühinevad minuga kaks kaaslõnga- august ja madis. Nii et kui mul midagi keeratakse nässu, siis loodetavasti ka neil ja koolis ei naerda mitte ainult minu, vaid ka nende üle.
Krt karvakasvu tuleb kuidagi aeglustada...............