kolmapäev, aprill 06, 2005

Jalgpall ja veelomp.

Täna peale kooli tegime jalgpalli.
Kokku oli meid umbes 12ringis ja oli suhteliselt võrdne mäng.
Kuna kevad just saabus ja lumesulamis vesi pole veel ära kadunud, oli seda ka platsi ääres suures koguses. Kohe audi ääres oli umbes 2cm sügavune lomp. Ja nii see juhtuski, et Ott-Harri otsustas sellest äärest läbi mängida, aga.....kukkus külili ja sai endale mõnusalt märja pluusi. Ott, nagu võitleja poiss ikka, jooksis ruttu leitud asjade kasti juurde ja tõmbas selga 10aastastele tüdrukutele mõeldud oranzi pluusi. Mõnusalt liibuv nabapluus. Kõik said tema üle kõvasti naerda, kuid mina mitte eriti kaua, sest mängu lõpu poole libistas Remmelgas mul jalad alt ära ja ma maandusin kõhuli sinna lompi nii, et seal oli sees mu nägu, juuksed, ülakeha ja jalad. Ehk ma olin pealaest jalatallani läbimärg ja kõigele lisaks kukkusin ka küünarnukid katki. Ehk siis nüüd kasutan võimalust ja tänan selle eest Siimu. AITÄH! Muidugi oli mul veel seljas valge pluus ja ilusti olid nüüd nibud ka väljas ning otsustasin, et aeg on ära minna. Aga jah teised järgnesid ka mulle kohe ning meie meeskond võitis mängu 9:8. Woo Hoo.

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

IDIOOT !!! MEIE VÕITSIME 9:8 tillnahk raisk !

9:55 PM  

Postita kommentaar

<< Home