laupäev, aprill 02, 2005

Kõhugripp ja Sheikspiir.

Kuigi kell on kaks öösel ja alganud on uus päev kasutan ma ikkagi väljendit eile, selle kohta, mis juhtus 31Märtsil, ehk meie kevadkontserdil.
Nimelt siis eile, kui oli just lõppenud näidendi peaproov ja meil oli aega 2tundi näidendini, otsustasime mina, Kati ja Kask minna Sheikspiiri sööma, sest ma polnud kogu päeva mitte midagigi söönud ja mul oli jõhker nälg. Btw kell oli 17.00 siis! Nälg. Nii läksime siis kolmekesi, kuid meid tuli aina juurde ja juurde nii palju, et lõpus olime 4inimese lauas 8kesi. Sõime siis kõik kõhud tublisti täis. Toidud olid minu arust väga hea maitsega, kui välja arvata külmutatud, siis üles sulatatud ja ära keedetud aedviljad toorsalati asemel. Väkk. Aga nalja sai hoopis järgmisel päeval selle toiduga, sest kahtlaselt kõigil, kes sõid praadi, olid homme kõhud lahti ja mõni mees(nimesid nimetamatta) käis täna lausa 20korda vetsus vedelat mõmmikut laskmas. heh. Mul vedas ja piirdusin ainult mõne korraga ja ei soovi detailidesse laskuda.
Nummi ühesõnaga.