laupäev, aprill 16, 2005

Krissuke 17!

"One year till leagal beer"
Korrates payli lauset siis, Marul on jäänud veel üks aasta ja siis saab ta juua politseide ja minu ees õllet. Oh yeah.
Igastahes käisime talle õnne soovimas ja sinna oli kogunenud ikka suht suur seltskond, kes kõik tahtsid õnne soovida. Mina ja Rokk mõtlesime, et ostame sinna ka mõned õlled kaasa, et oleks huvitavam. Ostsimegi siis 3õllet näkku ja läksime külla. Muidugi nagu ette arvata oligi, jäime Maru emale Marele kohe 5minutiga õlledega vahele, aga mõistev inimene, nagu Mare juba on, naeris ta lihtsalt selle peale. Seega jõime õllesid koos ja kui mina olin lõpetanud oma esimese õlle, avastasin, et Rihol oli veel kolmandik õlut alles. Ütlesin, et hehe minu võit, aga kui Riho lõpetas teise õlle ja minul oli veel tervelt pool õllet alles, naeris ta minu üle ja otsustasime, et viimane ehk kolmas õlle otsustab, kes võidab Härma-Trefneri õllejoomis maavõistluse.
Riho käis Lauriga kuskil ära ja ütles, et tagasitulles lõpetame võistluse ja nii ka läks. Kui ta astus uksest sisse, ulatasin ma talle õlled ja ta avas need. Esimene lonks libistasime mõlemad korralikult, aga järgmised lonksud passisime niisama, ajasime juttu ja võtsime rahulikke lonkse. Kuna ma olin juba varem joonud ära kaks õllet ja söönud kõvasti head ja paremat, ei olnud mul eriti ruumi kõhus alles, kuhu kallata seda õltsi. Seega, kui mul oli alles veel põhjast vaadates 6cm õllet, siis Rokkil oli ainult 2cm. Riho oli jube-rõõmus ja naeris mu üle( Vanasõna: Kes viimasena naerab, naerab paremini). Mingil hetkel hakkasid aga trefneristid- Kadi ja Riho, arutama mingi mata töö üle, aga mina kasutasin võimalust ära ja tegin kaks suuremat lonksu ja põhja jäi veel alla sentimeetri õllet vahuga, aga enam lihtsalt ei mahtunud see kõhtu. Nähes, et Riho hakkab võtma viimast lonksu, hakkasin pabistama, aga Paul hüüdis julgustades, et oma ta ära ja nii ma tegingi. Tõstsin õllepudeli suule ja lonksasin viimse lonksu ära. Riho was PWND. Märdi võit.
Trefner 1:2 Härma. owned!
Peale seda tehti veel üks võistlus. Nimelt võistlus viimase limpa peale. Võitlustulle astusid Paul ja Lauri, kuid Riho kellel viimane kaotus veel hinges oli, ei julgenud enam võistelda ja kuna mul oli juba võit käes, ei hakkanud enam pingutama. Et võita, tuli võimalikult kaua üleval hoida Minile mõeldud bensiinikanistrit.
Esimesena astus võitlustulle Lauri. Tema aeg umbes: 1:03:31.
Peale teda läks võistlema Paul. Kui 20seknudit oli möödas, oli ta juba kindel, et ei jõua Laurist kauen hoida...aga meie tugeva julgustuse peale, et use t3h Force(hairpower), pidas ta veel kaua vastu. Kui oli möödas 50seknudit kisati, et veel 13 sekundit. Ühel hetkel andis Paul alla. Aga lõpu aeg oli nii täpne, et võitis Laurit mõne sekundikümnendikuga. Tema aeg umbes: 1:03:74. Laur was PWND.
Rahvas oli pöördes ja Paul samuti, sest ta teenis endale võimsa karika- limonaadi.
Peale võistlust läksin Liisi juurde, kus oli mu ratas ja ajasime pool tundi juttu ning siis läksin rõõmsalt koju, sest teadsin, et see nädalavahetus läks igati korda.
Woo hoo.