reede, aprill 22, 2005

Näidend/ Ronni hundiratas.

Täna siis sai käia kõigest kolmes tunnis, kuna olid pikad näidendiproovid, näidendile, mida ma ka varem siis maininud olen. Näidend siis loodud Pauli poolt ja tegutseme tema käskude järgi.
Aga jah igas tunnis, kus ma käisin oli täna mul töö/järeltöö. Ja saksa keeles, kus oli sammuti töö, ei jõudnud me seetõttu, et keegi polnud õppinud ja läksime selle asemel peitu Vikerkaare kohvikussse suure pundiga.
Igastahes näidendist siis: näidend on hakkanud paranema juba ja mõnes kohas saab ka nalja ning kui kõik võtaks ka normaalsed kostüümid, siis usun, et etendus tuleb mõnus, kuigi jah sisu puudub millegipärast. No eks näis.
Kui näidendiproovide vaheajal tehti pause, juhtus ka pidevalt midagi. Näiteks ühe pausi ajal õppisin klaverimängimise ära ja oskan nüüd ühte uut lugu. Jepi. Teise pausi ajal viskas Maruste aga hundiratast ja mina kohe üritasin temast paremat teha. Aga kui Ronn otsustas, et tema teeb ka hästi ja viskas hundiratast ning oli juba kätel õhus, käis hirmus kärin ja ronni püksid oli tillist ppõlveni lõhki. hehe, noob.

Ahjaa lumesadu on lõpuks ära lõppenud ja kevad tuleb vist uuesti tagasi. Väga hea.