pühapäev, aprill 10, 2005

Onu Alar!

Enne Kati juurde minekut käisin ma oma onu sünnipäeval.
Käisime saunas, sõime palju jne, mis ikka sugulaste sünnipäeval tehakse, kuid üks asi, mis ma veel tegin, oli väikeste sepikute eest hoolitsemine. Nimelt oli sünnipäeval ka 3väikest tüdrukut, kellel oli väga igav ja mina veel mõndade sugulastega pidime neile tegevust otsima...
-Esimene mäng....kuna olin suht tüdinenud lärmist, pakkusin ma välja järgmise mängu: kes suudab kõige kauem vait olla. Muidugi olid kõik kohe nõus ja hoidsid suud kinni ning mina sain rahus kuulata telekat.
-Teine mäng....nemad peitsid ennast ära ja mina pidin nad üles otsima...Ma ei leidnud neid. Kahju.
-Kolmas mäng... mina peitsin midagi ära ja nemad pidid selle üles otsima....peitsin asjad nii ära, et nad peaks kohe üles leidma, aga nad lihtsalt ei näinud lambi otsa vist.
Peale mänge läksin ma koju ära ja Kati juurde......