teisipäev, aprill 26, 2005

Rattaga koolis.

Kuna täna jäi meil esimene tund ära, mõtlesin et saan kaua magada....aga kus sa sellega! Hommikul meenus, et mul tegematta newspaperi referaat ja selleks tõusin hommikul kell 7üles ja uimase peaga suutsin midagi ingliskeeles seal kokku ära kirjutada. Eks näis mis hinde saan.
Kuna aga vanemad läksid õigel ajal tööle, siis pidin ise kuidagi kooli saama. Kuna tegin referaati üle pooleteise tunni ja olin esimesse tundi juba hiljaks jäämas, tegin ma midagi sellist, mida varem pole teinud- läksin rattaga kooli. Muide rattaga kooli minna on väga mõnus! Hommikul sain selge peaga kooli minna ja sain esimeses tunnis õpetaja juttust aru isegi. Tuleb mõelda, et äkki hakkakski sellega koolis käima.
Kuna ma pole ainuke, kes rattaga kooli läks, siis kooli jõudes avastasin, et kõik rattakohad, peale ühe on ära võetud. Vedas. Ise mõtlesin, et peaasi, et peale kooli ratast sinna ei unustaks ja bussi peale ei jookseks....
Koolis midagi huvitavat taaskord ei juhtunud, peale näidendiproovi, mille peab nüüd pähe õppima, kuna reedel juba etendus. Ajan juba kokku ossi riietust, kuna see ma olen näidendis. Täna sain juba kätte esimese asja, nimelt roosa sileda ujumismütsi, mis jätab mulje, et olen kiilakas, mitte lõngus. Müts sobib hästi ja olen rõõmus. Nüüd veel vaja vedrutossu, dressi ja Neki nokamütsi. Kellel on võiks teatada!
Peale näidendiproovi saidki tunnid läbi ja märgates, et buss jõuab kohe peatusesse, panin ma kohe jooksu, et jõuda selle peale. Pool maad täiest jõust joostud, meenus ratas. Pidurdasin ja läksin võtsin ratta. Vedas, sest muidu oleks see ööseks sinna jäänud ja äkki poleks homme enam olnud?!
KÕIK.