reede, aprill 29, 2005

Reede kodus.

Kuna eile käisin illukas Genitaliste kuulamas, siis täna olen liiga väsinud, et uut bändi kuulama minna, kuigi täna on seal juba METSATÖLL ja enamus lähevad kuulama. Muide genialitside ajal karglesin ka liiga palju, mille pärast on mul nüüd jalg välja väänatud ja peo lõpus olin sunnitud ühe jala peal hüplema, kui tuli lõppulaul "Maapealne paradiis on Rock'n'roll ja nagu sellest vähe poleks, viskasin liiga kõvasti ka lõnga ja seetõttu kael väga valus. Kuluks mõnus masaaž ära(krt kuidas kirjutatakse masaaž?).
Nojah mis seal ikka, täna lihtsalt ei viitsi ja passin kodus lihtsalt. Homme on ju volbriöö, küll siis saab ringi aeleda, eriti arvestades seda, et mul pole kedagi kodus.
Ja see ei olnud vihje, et te võite minu juurde tulla, vaid see, et saan ükskõik mis kell, ükskõik mis seisus koju tulla.

1 Comments:

Blogger mad said...

massaaž

9:09 AM  

Postita kommentaar

<< Home