laupäev, aprill 09, 2005

Tsink Plekk Pang.

Jõudsin just tagasi pangest, kuigi plaan oli minna maailma. Aga jah ma jäin seekord teenindusega väga rahule ja meie ettekandja sai ka kõige suurema jootraha, mis meie punt on välja pannud. 37kr viie peale on täitsa hea tulemus minuarust.
Igastahes tegime seal Riski, kuid mul ei õnnestunudki võita, nagu tavaliselt juhtub.Kurb. Aga see kord süüdistan selles ma õllet, kuna mina olin ainuke, kes seda jõi ja teiste ajud puhkasid teed juues.Võitjaks tuli siis taaskord Paul, nagu juhtus ka elektrikatkestuse ajal paar kuud tagasi, kui mängisime kottpimedas Riski. Tegelikult algatasime veel ühe uue mängu, kuid see jäi pooleli, kuna pange hakkati just sulgema.
Muide meie istusime kolmandal korrusel ja mingil hetkel sulgeti kolmas korrus üldse nii, et me olime seal ihuüksi, isegi ettekandjaid polnud. Hiljem minnes saime teada, et tegelikult on ülemine korrus juba tükk aega kinni, aga me vist meeldisime neile ja meil lasti olla. Nagu õigetes sõjamängudes ikka, hakkati kasutama mingil hetkel võõraid keeli ja lõpuks me suutsime kasutada kokkuvõttes umbes 8keelt. Kuna aga keegi keeli eriti ei oska, öeldi lihtsalt lauseid mis meenutasid näiteks saksa keelt( ich finde das möglich ist gebutgegangen).
Aga jah oli väga mõnus ja enam ma ei vingu pange üle, Paul! Teenindus oli tõesti mõnus.
Aga tagasi minek koju oli väga idiootne. Esiteks ma tegin nii suure ringi, kuna ei viitsinud üksi koju kõndida ja kokku kulus umbes tund aega koju jõudmiseks.
Idiootsus number kaks oli mäng, mis me mängisime, et huvitavam oleks koju kõmpimine. Nimelt võis rääkida ainult siis, kui koputasid nukkidega inimese poolt loodud ehitise/asja pihta ja kui unustasid selle ära said teiste sepikute käest jalaga kakanaatorisse. Nii idiootset mängu pole ma veel varem mänginud....

Muide leian, et kuskile söögikohtadesse võiks tulevikuski mängima minna, sest seekord oli täitsa nummi seal.