pühapäev, aprill 10, 2005

Vahele jäämine...

Kahe päeva jooksul suutsin ma vahele jääda kahes asjas, eriti lollilt.
Vahele jäämine nr.1 - Sõitsin linnaliinibussiga Pange(kus toimus Riski mängimine, nagu te varem lugenud olete) ja muidugi tuli bussi kontroll. Krt. Samal hommikul just mõtlesin, kas osta pilet või mitte, aga tegin vale ja lolli otsuse ning ei ostnud. Peale tuli siis vanatädikese asemel Falki turvad ja küsitlesid kõiki. Jäin jänesena vahele.Krt. Kästi bussist lahkuda ja istuda autosse....sattusin segadusse, sest seal seisis ainult üks valge ilus ja läikiv auto, mille kapotil oli pulmapärg. Like WTD, mates? Küsisin, kas siia või? Tüübid hakkasid peaaegu naerma ja ütlesid, et ei sellese, mis nurga taga on. Õnneks oli aga nurgatagune auto venelastest jänkusi juba täis ja minuga klaariti arved väljas ära. Pääsesin nii, et maksin 100kr ja anti vastu 10päeva pilet. Huh. ja siis läksin pange riskima....
Vahele jäämine nr.2 - Kuna mu kapis olid asjad sassis, aga ma koristada ei viitsinud, hakkas ema seda ise tegeme ja leidis sealt mu õlled... ajasin süü ruttu Ronni kaela ja muret polnud. Huh. ja mängisin wolfi edasi....

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

nagu mees miks sa kogu pasa minu kaela ajad.
pille nagu nii juba arvab et mina olen kõige paha algus ja tänu minule oled sa vastik joodik ja õpilane.
tegelt on suht pohh:D:D:D

1:29 PM  

Postita kommentaar

<< Home