pühapäev, mai 01, 2005

5:32

Jälgige kella.
Kell sai just pool 6.
Ai kui vastik.
Ma ei saa üldse magada nüüd.
Viimased 5inimest lahkusid just.
Krt osad on ikka šitapead küll, sest jälle on mul üks tool väljas katki.
No ffs, kuidas te suudate absoluutselt iga kord vähemalt ühe tooli ära lõhkuda?
Nagu mis teil viga on.
Kui see kord üles see sepik ei tunnista, kes tooli ära lõhkus, siis ma luban, et ma ei tee siin enam pidu.
Oma valik teil. Annate üles siis vb teen siis veel midagi.....
Miks tulla sõbra juurde asju lõhkuma?Aitäh nagu!

3 Comments:

Blogger Mats said...

et nagu kolmas siis juba? ja mina panen käe südamele ja ütlen, et mina ei lõhkunud, vesipiibufrustratsioon hoidis mind eemal terrassilt.

9:00 AM  
Anonymous Anonüümne said...

Mina ka ei jõudnud terassile. Kahju toolist, aga su sõnum oli mõnusalt vihane. Aga teeme nii , et suvel võtame mu tikksae kaasa , ja õlled , ja värgid ja teeme sulle uue aiamööbli.w00t see oleks lahe. Või kui hoogu satume , näiteks kasvõi uue sauna! w00t või garaaži .. see oleks juba über. Aga siis garaaži teeks muidugi Mini mõõtudele

2:09 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

hehhe:D
aga jah lõhkuja on teada juba...
tunnistas üles nagu tubli inimene ikka.
aga pidu ma küll nüüd tüll aega teha ei taha.

4:54 PM  

Postita kommentaar

<< Home