neljapäev, mai 19, 2005

Asendamis võte-

Kuna Paula ütles, et eriti ei tasu oma bloggis õpetajaid mõnitada, siis mõtlesime, et kirjutan ühe postituse, et nad ei saaks siis midagi viriseda, kui nad siia sattuvad.

Niisiis:
Tegu on minu lehega, kuhu ma võin kirjutada seda, mida ma ise tahan. See koht äkki polegi mõeldud teile lugemiseks, vaid hoopis mulle. Kui siia tuleb tulevikus veel laimu teie kohta, siis on järelikult põhjus selles, et te käitusite minuga halvasti ja miks ma ei või sellest siis kirjutada ei saa ma aru??

Ok igastahes mõtlesin ka Paula lause peale selle üle, et kui nad sattuvadki siia lehele ja ei leia küll enda kohta laimu, aga näiteks siis, kui ma kirjutan oma trippidest kellegiga ja seal on midagi ebamoraalset kirjas, sellest, mida me tegime, siis ma ei taha teistele mingit sitta kaela tõmmata, seega ma hakkan nüüdsest siis inimeste nimede asemel kasutama näiteks hüüdnimesid...
...kui keegi oma hüüdnimega rahul pole, siis virisege natuke ja ma võin muuta seda siis ja kui mõnel on pohhui, kui ma kirjutan temast midagi siia, siis öelge ja ma ei kasuta teie nimede asemel hüüdnimesid.

Vot nii.

7 Comments:

Blogger Mats said...

lõngus!!

4:41 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

lõng mast?

5:36 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Türa küll Paula võib perse ka minna ! :D Õpetajatele ikka täie rauaga! !! ! ! ! Ja mul on jumala pohui mis sa siin kirjutad ...

6:13 PM  
Blogger Mats said...

lõng mast sobib väga kenasti :D

6:25 PM  
Anonymous Anonüümne said...

aga mina olen Luuz

9:55 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

Litš;)

9:56 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

või Prosta:D?

9:56 PM  

Postita kommentaar

<< Home