kolmapäev, mai 11, 2005

Blood Brothas.

Eile siis käisin õhtul Vanemuises vaatamas etendust "Verevennad". Päris mõnus tükk oli ja soovitan seda kõigile. Nalja sai palju ja kasutatti selliseid asju, mida ma veel etendustes näinud pole. Nagu näiteks, mingitel hetkedel liigutasid nii inimesi, kui ka asju üleni mustas kostüümis inimesed ja vaadates neid musta kardina taustal, nägi näiteks purk, mida üks näitleja lõi ja mustmees üles korjas ning jooksis sellega teise lava otsa, täitsa tõeline lend välja. Samuti liigutasid nad näitlejate käsi, jalgu, kehi ning päid nii, et jäi mulje, et need näitlejad olid hoopis nukud. Ning üksi asi mille pärast tasub veel vaatama minna, on see, et näidendi jutustaja on Tõnis Mägi, kes laulab ka ikka väga mõnusalt seal vahepeal.
Igastahes väga lahe etendus oli...

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Olen näinud , kaks korda. Esimene kord mingi 4 a tagasi , teine kord 3a tagasi or sth liek this. Ja nu ma lähkes kolmas kord ka veel vaatama , hullult mõnus oli. Mulle omal ajal ilgelt meeldis.. .

6:22 PM  
Blogger Karoliina said...

Täpselt sama siin. Mina olen vist küll kolm korda juba näinud:) mulle ka meeldis!

6:33 PM  

Postita kommentaar

<< Home