esmaspäev, mai 30, 2005

Eksamilaks.

Peale kümmet päeva puhkust oli täitsa mõnus jälle koolis olla, sest nägin üle pika aja klassikaaslaseid ning sai jälle igasugu mõttetut juttu ajada...
Aga jah teisest küljest eriti mõnus ei olnud, kuna peale seda nädalat puhkust eelviimasel nädalal pole hea idee, sest nüüd pean ära otsustama kahe päevaga oma tunnistuse hinded. Täna ma siis rabelesin ja üritasin midagi kaelast ära saada, kuid midagi erilist ei saanud, kuna kõik õpetajad kellele ma vastata tahtsin puudusid võid tegelesid muude asjadega.
Igastahes siiamaani on tunnistuse hinded täitsa enamvähem, kui arvestada seda, et esimesel perioodil keerasin ma enamus aineid nässu ja nüüd olen pidanud siplema, et hinnet parandada. Õpetajad on ka kuidagi suhteliselt mõistvad ja ei keera enam viimastel nädalatel. Aga jah mõnus on see, et ainetes, kus mul hinne oli kolme ja nelja vahel, sain kõikides nelja ning ainetes, mis olid nelja ja viie vahel, siis sain ikka nelja...et siis kolme ei taheta panna, aga viite ka ei raatsita? Igastahes, kui ma suudan ennast täna kokku võtta ja asjad ilusti ära õppida, siis tulevad mulle tunnistusele vist kõik neljad + psühholoogia ja kehalise viied. Njah viisi võiks rohkem olla, aga vähemalt ei ole kolmesid.
Täna ma olen siis koju jõudmisest alates õppinud ning teinud pisikesi pukse.
Plaan, mis vaja homseks siis ära õppida ning homme vastata või muidu....:
* Eimani luuletus - peas.
* Koori mingi pileti kirjutus - tubli Kati teeb ära. Aitäh!
* Ingliskeele suur KT - puks ja enamvähem ära õpitud.
* Vene keel jutustus ja KT - jutustamine peas, KT ei tee.
* Geograafia aasta aega tuli jälgida mingi riigi sündmusi ja jutustada õpetajale- uurisin kõik tänu postimehe kodulehele 5minutiga järgi. Aitäh!
* Ning muidugi MATEMAATIKA ÜLEMINEKU EKSAM!- no üldse ei kujuta ette, kuidas see välja tuleb. Tuleb loota heal õnnele ja ajule.

Ühesõnaga homme tuleb suht fucked up päev.