esmaspäev, mai 16, 2005

Giga-hüper-super-mega-kaki-nädal.

Nii viimasel ajal olen hakkanud nädalaid lugema, palju suveni on...ja alles on jäänud ainult üks nädal, nädala Norras ja viimane nädal, mis ei lähe arvesse, kuna seal ei õpita midagi.
Oeh aga see nädal tuleb mul nagu siiamaani olnutest kõige vastikum, sest ma pean selle lühikese 4päevase perioodiga ära tegema umbes 10hindelist värki. Suht haige...nii et ma kasingi nüüd ära vanni asju õppima. wish me luck!
Ahjaa reede on veel superhaige, sest siis pean ära vastama puškini jutustamise, läbi lugema Carmeni ning ära õppima ajaloo materjali, mis on 160lk pikk ja koosneb 30paragraafist ja kui mul veel jõudu üle on, siis võin peaksin veel kaks vene keele värki ära õppima. Õnneks homme mul töid pole, niiet ma hakkan juba reedeseid asju õppima. Fcuk.
Muidugi on meil veel töid ka sellel nädalal, kui ma Norras olen ja need kõik tuleb vastata järgi ära esmaspäeval, sest peale seda pannakse hinded välja.

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Issand mul on sust (sitast) nii kahju...

6:24 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Putsi küll , mul on sama seis! JA MUL ON VEEL KARTER KA KATKI !!!!

6:25 PM  

Postita kommentaar

<< Home