neljapäev, mai 12, 2005

Kool-Ihaste..

Täna siis oli taas mõttetu päev, kuna üheski tunnis ei toimunud midagi. Mõnus tund oli aga Ajalugu, sest see toimus ilusa ilma tõttu meie kooli mõnusa kunstmuru peal. Ai kui rõõmus ma olen, et me selle saime. Tunnis tehti ettekandeid, aga ma ei viitsinud neid kuulata ja kuulasin parem pleierit ning vaatasin jalgpalli, sest 9ndal klassil toimus parajasti kehalise tund. Vahepeal suutsin isegi seal muru peal pikutades magama jääda, kuid see ajas mind üles, et Toompere tahtis liikuda teise kohta, kuna kartis palliga pihta saada külje peal ja liikus hoopis värava taha(tark otsus, sest keegi muidugi ei löö ju värava suunas palle, vaid küljeaudi suunas).
Täna muide käisin esimest korda üle kahe kuu, ehk siis peale viimast Ulenshpiigeli näidendiproovi polnud seal käinud. Seal lauldi mingit laulu, mida ma pole kunagi kuulnudki ja üritasin kaasa laulda, kuid kuna teised olid kooris ka käinud laulsid nemad õieti, aga mina, siis kui teised pausi tegid ja vait jäid laulsin kogematta pidevalt. Aga jah peale poolt koori helistas r0nn, et ma sealt ära tuleks ja Tiigiparki läheks. Seal oli igasugu sepikuid nagu näiteks villu, m-m jne. Passisime seal tunnikese ja ootasime Kallet. Kui ta tuli läksime autoga Ihaste mingit sorti järve juurde ning tegime natuke peale. Siis mängisime jalkat ning lasime õhupüssiga pudelite pihta märki, aga kui mingit sorti vanamees tuli ja üritas mind autoga alla ajada, otsustasime sealt ära minna, sest paistis, et talle ei meeldi katkised pudelid, mille me puruks lasime...kuigi jah mina olen süütu, sest ma ei saanud pihta neile. Edasi läksime Tamme kooli kossu platsi juurde, kus passisime niisama ja ajasime juttu ning siis kasisime koju ära.
Mõnus lõõgastav trip.