pühapäev, mai 08, 2005

MP3 pleier.

Täna sain siis kätte oma mp3 pleieri, mille ma andsin 3kuud tagasi parandusse. Parandusse sattus see ei kellegi muu, kui r0nni käe läbi. Üllatus üllatus. Kui ma selle pleieri sünnipäeva kingiks sain, siis võtsin ta kohe ühele rattamatkale, kus ma kuulasin seda sõidu ajal, kui hoog oli parajasti 40km/h ja sõitsime mööda asfaldit mäest alla..järsku lendas aga taskust välja ja kõva laksuga vastu maad, kus ta viskas umbes 20flippi selle peal ja lõpuks jäi mu uhiuus aukudega pleier asfaldile lebama, aga mängis ikka laule rõõmsalt edasi ja midagi viga ei olnud...
...Aga ronn küsis, et laenaks talle seda reisile kaasa ja kuulas ennem seda natukene ja kui andsin selle tema kätte, siis võite arvata, mis juhtus- läks katki. Asi mida ei suuda ära lõhkuda jalgrattalt 40km/h kukkumine asfaldi peale, siis sellega saab hakkama RONN.
Njah õnneks oli garantiiaeg ja viisin parandusse, kus lubati see paari päevaga korda teha. Nädala pärast ei olnud korras. Kuu aja pärast ka mitte. Peale pooltteist kuud olin juba vihane. 2 ja pool kuud ning ununes juba ära. 3kuud hiljem aga toodi mulle koju ära ja öeldi, et ikka korralikult on lõhutud seda.
Nojah loo moraal...usalda asju Roltsi kätte.