teisipäev, mai 17, 2005

Piirimäe, va vastik närakas.

Piirimäe on vastik närakas!

Piirimäe on vastik närakas!

Piirimäe on vastik närakas!

Piirimäe on vastik närakas!

Piirimäe on vastik närakas!

Piirimäe on vastik närakas!

Nagu ma teile juba varem rääkinud olen, siis mu armas klassijuhataja vihkab mind ja minu tunded tema vastu on samad.
Kuna ta sai mulle nädal tagasi väikse ühe hindeks keerata, siis täna kutsus ta veel neid inimesi kokku, kes sama tööd vähemalt viit ei saanud. Enamus siis arvasid, et ta seletab meile siis lahti, mis meil töös valesti läks ja aitab aru saada or sth sellest osast, aga kus sa sellega. Piirimäe va vastik närakas tegi hoopis uue TK ja ikka keeras nii rõveda töö kokku, et keegi ei oskanud neid lahendada. Ma usun, et igaüks oleks nagu väga õnnelik, kui saaks vähemalt neljagi kätte, aga usun, et sealt tuleb vähemalt kümme kahte ja ühte kokku.
Ühesõnaga on meil plaan nüüd hakkata koguma alkirju, et sellest vastikust närakast lahti saada. Anna oma hääl juba täna ja toeta Piirimäe vihkajaid!!
Piirimäe on vastik närakas!

17 Comments:

Blogger Paul said...

Huvitav kui palju eelnimetet pedagoog internetti loeb.
Kõik mis sa siia kirjutad on ju avalik.

7:46 PM  
Blogger Mats said...

Ja selles oleks siis halba mis?? Eriti palju rohkem sitta ta meile keerata niivõiteisiti ei saa, vahest lõpuks jõuab endale ka kohale, et "motiveerimine" kahtesid igasse ilmakaarde laiali loopides ei tööta just kõige paremini. Persse.

7:50 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

Emm nagu mul on tõsiselt pohhui juba, mis Piirimäe arvab. Lugegu palju tahab seda ja siis võiks mulle lahti ka seletada, miks ta mind vihkab.
PS: Sõnavabadus! Ja tegu pole ka laimuga, sest näiteks see pole ju laim, kui ma ütlen, et Mats on lõngus, sest seda ta ka on.

8:09 PM  
Blogger Mats said...

sõna

8:16 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

sõna?

8:19 PM  
Anonymous Anonüümne said...

See on risky business. Ma kunagi tegin ka midagi sellist (ütlesin vist et mingi õpetaja on loll kusagil leheküljel) ja siis see riputati õpetajate tuppa üles, sest üks haxxxor õpetaja ikkagi leidus, kes seda nägi :) Mu endises koolis muidugi. Ma ei imestaks kui sa selle eest lõppkokkuvõttes Heixilt mingi personaalse valjuhäälse telefonikõne saaksid. Talle suht meeldib neid teha vist. Õpib praktika käigus oma mobiili tundma.

9:00 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Vähemalt üks "haxxxor õpetaja" on seda nüüd igastahes näinud :D

9:15 PM  
Blogger mad said...

värdjas, ütleks mina. tahaks hassot)':

9:30 PM  
Blogger Karoliina said...

TO: Robert
See oli küll üks pahatahtlik haxxxor õpetaja

9:47 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

krt. Kaimar sai teada.
no vähemalt kui leitakse see lehekülg ja saan pahandada, siis tean, kes mind üles andis:D.

7:38 AM  
Anonymous Anonüümne said...

Mina ei tea midagi ... (A)

9:17 AM  
Anonymous Anonüümne said...

allkirju võiks igatahes koguda.. ka teisest klassidest.. sest ma annaks heameelega ka enda poolt ühe ..
ja nagu madli ütles - tahaks hassot tagasi ! :(

4:02 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

millise Lauraga tegu on ka?

4:05 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Laura c klassist :P

8:34 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

oioioi kes kõik mu bloggile on sattunud:D.
täitsa mitu inimest juba.

9:05 PM  
Anonymous Anonüümne said...

JAH sööme piirimäe koolist välja:D
tulge C klassi ka...kõik tahavad sitast lahti saada!!

4:45 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

hehe.
meelega just ei tule, et teile just jääks, aga meie saame kiidelda et meil ei ole;)

5:10 PM  

Postita kommentaar

<< Home