reede, mai 20, 2005

Suvi!

Aga minul hakkas põhimõtteliselt suvi tänasest, sest järgmine nädal ma kooli ei lähe, vaid lähen Norra venna 12. klassi lõpetamisele ning viimasel nädalal enam tunde vist pole eriti või on vabatahtlikud.
Igastahes enne, kui ma Norra sain minna, pidin tegema ära umbes 20asja järgi, millest 6tk olid vene keeles.
Tuupisin, tegin pukse ja kasutasin eri mooduseid, kuidas neid asju ära teha.
Nagu näiteks vene keeles tegin eile Puškini töö ära nii....
Kuna ma teadsin juba, mis sõnad, mis järjekorras töösse tulevad kirjutasin kodus töö valmis ning võtsin täpselt samasuguse tühja paberi, et sellele kirjutada ja pärast ära vahetada. Igaks juhuks õppisin ära ka viieteistkümnest töösse tulevast lausest ära 10, pistsin valmis töö põue ja läksin tegema...
Aux, kes tahtis sama moodi tööd ära teha, nagu minagi, sai kasutada oma tühja paberit, kuid õpetaja mind ei usaldanud ja tahtis mulle oma paberi anda, mis nägi täiesti teistsugune välja...vingusin ja virisesin natuke ning lõpuks tegi ta lihtsalt minu paberile oma allkirja peale, kuid tegi ühe vea..ta kasutas selleks minu musta pastakat.
Kirjutasin siis sellele märgistatud lehele 10vastust ära, kuid rohkem ei oskanud ning hakkasin tema allkirja võltsimist harjutama. Üldse ei tulnud välja muide. Muidugi õpetaja jälgis mind ka koguaeg ja ma ei saanud ka oma puksi lehelt midagi maha teha, ega ka vahetust teha. Aga siis järsku keeras õpetaja 5minutit enne tunni lõppu mulle selja, viskasin ruttu allkirjaga paberi lauasahtlisse ning rabasin põuest kortsus valmis töö. Õpetaja vaatas mind ja hakkas kohe uurima, mis toimub ning otsis puksi, kuid ei leidnud...Nüüd oli vaja veel teha kõige raskem osa- allkirja võltsimine. Tegin siis mingi käki kokku, mis eriti tema oma just ei meenutanud, kuid siis tulin heale mõttele ning hakkasin selle külge lillekesi joonistama nii, et tundus olevat ära soditud allkiri. Õpetaja küsis, et ma ta allkirja sodinud olen, aga küsisin lihtsalt, et miks mitte ning läksin ära...tegin ilusti maha ja olen rahul. Muide aux, kellele ei tehtud allkirja peale, ei saanudki ära vahetada ning pidi lootma oma ajude peale..