reede, mai 06, 2005

Väike Konga / Ibrus.

Njaa nagu ma eile just ütlesin, siis viimasel ajal juhtub kõigil midagi- küll murtakse mõlemad käeluud või siis jäädakse politseile vahele or sth.
Njah täna siis lisandus järjekordne käeluumurd...Mängisime kehalises jalkat ning r0nn ründas ja virutas ühe mõnna pommi värava suunas..käis laks ja Taavi hakkas oigama. Oih, käeluu läks katki. Haiglasse minek..

Hoi hoi arvake ära, mis Ibrus tegi?! Helistas mulle koju ja teatas vanematele, et 3asja vaja Märdil ära vastata, muidu allkirja ei saa. ffs on alles mõnus tädi..sorry, aga mul ei ole lihtsalt aega!
r0nn türki teatri töö sõnad sisse ära. Mul need vaja ära teha. Aitäh

1 Comments:

Blogger Karoliina said...

Muide see on Ibruse stiil. Enne Pariisi minekut pidin mina ka mingeid asju ette tegema, muidu keeldus allkirja panemast...

6:06 PM  

Postita kommentaar

<< Home