reede, juuni 10, 2005

4h 30min tööd ja chillgrillnarko.

Tänane hommik....
...9äratus, vastik, tuleb jälle tööle kasida.
...Ajan ennast püsti, vaatan aknast välja, vihma ei saja, vastik, tuleb ikkagi tööle kasida.
...Kasin ratta selga, töötab, vastik tuleb ikkagi tööle kasida.
Jõuan tööle ja tööandja seletab asja läbi. Oskan nüüd muruniidukitraktorit juhtida. Ajee. Kasin traktori selga ja avastan, et ohoh täitsa mõnus töö ju. Rallin sellega 3tundi ringi lühikeste pükste väel ja põlen täitsa ära. Nüüd selg valutab päiksest. Krt. Tegin siis veel natuke käsitsi niitmist ja kasisin koju ära.

Peale tööd oli vajadus relaxi järgi ja kutsusin sepikud, meie enda tehtud tööõpetuse 9klassi tööga, enda juurde terassile mängima, grillima ja Siimu hõbedast vesipiipu piibutama.
r0nn tõi siis ainukesena vorste ja kõik said sealt ühe või kaks vorsti, r0nn aga 20. krt. Ok sättisime mängu ja piibu peale söömist valmis ja hakkasime viiekesi mängima. Mäng oli siis väga pingeline ja võitsin mängu õnne peale, heitluses meie puunotiga(Paula sai selle nime oma aeglase mõtlemise eest lauamängu mängides eelmisel suvel. Leidsime, et kui asendada Paula puunotiga, ei oleks vist erilist vahet). Kuid muide puunott ei vääri enam oma nime, kuna viimased kaks Riski on tema võitnud, kuigi jah teised olid vist nende ajal purjus ja täna jäi tal kõigest 1punkt minu võitmisest puudu. Restepka! Igastahes mina olen rahul, kuna jätkasin oma winning spreed Narko mängus. Statistika näitab, et seda mängu olen võitnud ainult mina, kui me oleme koos mänginud. Kolmest kolm ajee.