pühapäev, juuni 19, 2005

Hip! @ Postimees.

Ajee ajee, nagu r0nn ütles, selle peale, et nad Pissuga avastasid minu bloggi postimehe uuelt leheküljelt nimega Hip!
Olen ma nüüd kuulus? äge.
Kogu Eesti saab nüüd lugeda, kuidas rokk, tamps ja parmott käisid minuga õllet joomas. See on selle asja juures nüüd halb asi, sest ma ei taha, et kellegil nüüd minu bloggi pärast halvasti läheks ja mõtlen nüüd nimesid, mida ma kasutan anonüümsemaks muuta, et kellegil pahandusi ei tuleks. Samuti ka enda bloggilt kaotada oma nime ja pildi, et saaksin asjadest veel vabamalt kirjutada, ilma igasugu probleemideta, mida postimees võib tekitada...
Aga jah, kuna see ei pruugi jääda viimaseks korraks, siis kordan oma pakkumist, mis ma tegin umbes kuu tagasi. Need kes soovivad, et nad ei leiaks oma nime postimehest, öelge ja ma ei kasuta teie nime enam bloggis, vaid näiteks nime esimest tähte nagu paula teeb.


PS: Ma vist lahendasin ka nüüd mõistatuse, miks Paula nii pahane on viimase paari kuu postimeste peale. seetõttu, et tema bloggi pole veel ära toodud seal. lol.

Kuid miks just minu oma???

5 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

Ka mina olen selle au osaliseks ükskord saanud :P

Pakkusin siis Lenny piletit. Võib-olla oli sinu sissekanne piisavalt ... eee ... hip?

5:22 PM  
Anonymous Anonüümne said...

sa võid minu blogi lingi ümber nimetada ss-iks võimillekski vähem natsistlikuks nagu lihtsalt segane (sest sass on juba ära võetud:). syne on ka täiesti vastuvõetav, aga ainult väikese tähega.

5:35 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

hehe Kaimar: nüüd on seis 1:1
eks näis kes juhtima nüüd järgmisena läheb:)!

madli: ss nüüd ongi. aga mis sul madli vastu on?

9:48 PM  
Blogger Paul said...

Aga äkki tamps parmott ja rokk ei loegi su blogi ja istuvad õndsas teadmatuses?

8:53 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

rääkisin tampsiga..
ta oli rõõmus et kuulsaks õllejoojaks sai:D

11:34 PM  

Postita kommentaar

<< Home