pühapäev, juuni 19, 2005

Üks õmblus = 2000kr

Täna käisin siis viimast korda enne inglismaale minekut tööl, et teha tasa ka GB oldud tööaeg.
Kõik sujus eriti hästi...töö läks kiiresti muusikat kuulates ja aeg kulus ka kähku. Vahepeal ka mõtlesin, et huvitav kui masin nii ilusti muru niidab, siis mis juhtuks, kui läheks kätte või näppu. Hiljem sain õnneks/kahjuks teada.
Teha oli veel umbes 10väikest põõsaalust ja 400 ringis oli tehtud...järsku masina aku sai tühjaks. Ütlesin siis tööandjale, et ah teen need pärast GB ära, aga ta ütles, et no tee käsitsi siis ära, kui tühjaks sai. Mõtlesin, et käsitsi ei viitsi ja üritasin masinast viimast veel välja võtta. 4põõsast veel minna olin juba suht väsinud ja hooletu. Ja tulemuseks oligi vasakusse pöidla otsa lõige. Verd tuli nummilt ja pistsin näpu külma vee alla. Tööandja siis puhastas ja sidus kinni ning kasisin koju ära. Sealt isaga edasi traumapunkti ning seal õmbles arstitädi mu näpu kinni.
Kokkuvõttes mu viies õmblus alles.
Praeguseks pandi siis mulle näppule side ümbes, et ma seda uuesti kuidagi ära ei lõhuks ja nüüd immitseb armsalt tuimast näpust verd läbi sideme välja.
Õnnelikult läks seetõttu, et seda näppu pole wolfis vaja kasutada, niiet mängida saab õnneks ikkagi.
Pilt ka:

ajeeee.

Nojah peale õnnetust ja sidumist anti mulle vähemalt lohutuseks palk kätte ära. 3nädalaga 2000kr. Mõnus.

1 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

hea luuser ma sain 2 õmblust

2:45 PM  

Postita kommentaar

<< Home