pühapäev, juuni 19, 2005

Maal / esimene ujumine.

Eile õhtul läksin vennaga koos maale, kuna ma polnud seal juba tükk aega käinud. Kohale jõudes ajasin kõhu kurguni toitu täis, nagu vanaemade juures ikka tehaks ning heitsi teleka ette pikali. Ikka täitsa jube, mis saateid Eesti kanalid näitavad. Mul täitsa veab ikka, et ma enamuse kodus passimise aega veedan arvutis, mitte teleka ees.lol. Igastahes diivani peal lesides ja igavaid saateid vaadates jäin kohe magama, ärkasin üles kolme tunni pärast, et avastada, et õhtused filmid on ka kõik crappid ning kasisin uuesti lõplikult magama.
Ärgates õgisin jälle kõhu kurguni täis, pikutasin diivani peal ning vaatasin veel mõttetuid saateid. Mingil hetkel viskas kopa ette ning läksin parem välja tööd tegema, mis tegi suht higiseks ja läksin vennaga ujuma. Kusjuures see on mu selle aasta esimene kord ujumas käija. Ikka täitsa vastikult hilja, sest tavaliselt käin ikka vähemalt Mais ujumas. Nojah vesi oli täitsa mõnusalt soe ning hüppasin paar korda peakat ning läksime tagasi vanaema juurde ja käisime seal saunas.
Peale sauna ajasime ruttu kotid selga ja läksime bussiga tagasi Tartu.
Vahete vahel on maal täitsa mõnus olla, linnamürast eemal, kui ainult telekast midagigi tuleks!

5 Comments:

Blogger Crazy Frog. said...

lol on tegelikult üks väljend.
ja need kes seda väljendit teavad saavad ka asjast aru;)

btw kes on Marit?

12:21 AM  
Anonymous Anonüümne said...

laughing out loud

11:31 AM  
Blogger micmite said...

ma ka mõistatasin, kes ta on , äkki c klassist?seal on üks Marit.

avalda oma isiksus Marit.

11:34 AM  
Blogger Crazy Frog. said...

K: laugh out loud.
Koie: ma ei teanudki et c klassis keegi Marit on

11:36 AM  
Blogger micmite said...

on jah, Marit Valk.

2:50 AM  

Postita kommentaar

<< Home