teisipäev, juuni 21, 2005

MP3 / jalka.

Parandusest saades, toppisin ma oma mp3 pleierile kohe 400 laulu peala ja olin rahul. Kuna kõik laulud hakkasid juba pähe jääma, sest kuulasin neid pidevalt tööd tehes, mõtlesin, et võiks vanad laulud maha lasta ja uutega asendada. Lasin siis maha ja olin rahul, aga siis järsku juhtus midagi mu USB-juhtmega ja peale 30laulu see lihtsalt rohkem peale ei lasknud. nagu ffs. Teadsin, et inglismaal on pleierit bussisõidul vaja ja leppisin Mastiga kokku, et lähen tema poole peale panema. Tema juures pidin alustuseks 1000laulu seast sobivad üles leidma ja kui siis selgus, peale 29 masti laulu lisamist pleierisse, et ikkagi ei saa laadida laule sinna, siis sain suht pahaseks.
Nüüd pean ruttu mingi lahenduse leidma või siis pean kuulama 59 laulu uuesti ja uuesti.
ffs.
ahjaa ma suutsin vist veel kõigele lisaks mingi trikiga ära lõhkuda ka masti klaviatuuri. PALUN!


Peale masti juures olekut läksin Härma juurde jalkat mängima venna ja tema sõpradega. Ah tegelt ei ole nad lihtsalt mu venna sõbrad, vaid nad on saanud ka minu sõpradeks nüüd. Igastahes meie kooli plats oli kinni, nagu alati ja läksime hoopis Hiie kooli platsile, mida ümbritseb muidugi ogadega 2meetrine aed. Kõigil läks hästi ja keegi oga aanusesse ei saanud. Mäng läks suht hästi, kui välja arvata see fakt, et paaris-loega läksid kõik head mängijad ühte ja ülejäänud minu meeskonda. Ajee. Polnud hullu, tuligi rohkem rabeleda ja võitlesime kõvasti. Isegi chirr skooris!!!!!!
Siiamaani on kõige valusam munalaks, mida mina olen näinud, see kui mutso pani 10meetri pealt Krissu-Pissule kümnesse, aga nüüd olen ka valusamat näinud ja üsna lähedalt muide! Ründasin ja vastu tuli Tarmo, kes mõtles, et lööb palli kohe puhtaks, aga vot sulle nalja lõi mulle meetri pealt kõva tutsu hoopis mööda mune. NAGU AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FAKING VALUS OLI!!!!!!! Nautisin näoga siis mõnda aega muru ja aelesin maas. Polnud just kõige meeldivam kogemus mu elus.
Igastahes võitlusest hoolimata kaotasime me ikkagi ja tuli väsinuna uuesti üle ogaaia ronida. Jälle läks kõigil õnneks ja ainsaks munade kaotajaks jäin sellel päeval mina.

Ahjaa Mathias Taanist tuli jälle meie juurde tagasi elama mõneks ajaks. Täna käis meiega jalkat ka tegemas ja lõi mõnusa värava ka. vot!

2 Comments:

Blogger Mats said...

Klaver läks korda peale restarti (või siis peale sinu väljumist majast, kurat teab, sa ei meeldinud talle). Aga paras, jumal karistas sind väikese munapiiksuga.

1:27 AM  
Blogger Crazy Frog. said...

väike my ass:D

10:06 AM  

Postita kommentaar

<< Home