pühapäev, juuni 12, 2005

märg korpall

niisiis täna oli mul jälle kuidagi selline uimane päev, kuna kõigil oli päeval midagi tegemist või olid Tartust väljas. Kuid kui kõigil lõppes tegevus kell 6, siis läksime Kunsti kooli juurde kossu mängima. Ma olin täna mingis kahtlases hoos, sest sopsasin kolmeseid kolmeteistkümnest viskest kaheksa. Ajee ajee. Muide meie vastu mängis ka DJ Möls, kelle töö oli mind peale võtta, kuid siiski skoorisin, kuna ta oli minust lühem. woo hoo, kes teist on üle DJ käte kolmest pannud, ah???
Nojah igastahes keset mängu hakkas sadama ja leppisime kokku, et mitte viga saada, siis esimese kukkumise pealt lõpetame mängu ära...muidugi mina libisesin kohe esimesel rünnakul pikali, kuid õnneks sellega mäng ei lõppenud ja mul õnnestus veel umbes 4korda pikali käia ja ka kõhuli ning näoli märja muru sisse maanduda...aga polnud hullu ja panin kolmeseid edasi. heh. Siiski saime kahe punktiga pähe ja riided läbimärjaks. Aga jah vähemalt oli mõnus mängida vihmaga...

2 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

nagu mida vittu mees. Kes teist on üle Dj käte kolmest visanud?? nagu mida vittu sa ajad

wohooo märt kas ma võin sind katsuda

11:38 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

:D ma nagu kirjutasingi selle lause, et saada sinult sellist vastust...ma olin nagu 99%kindel et ma ka selline vastuse saan.

i hate you kenny.

1:57 AM  

Postita kommentaar

<< Home