reede, juuni 10, 2005

tripp to tln. vol2.

Mulle kiideti see klubi taevani, kuid vot sulle nalja, sellel päeval oli seal jõhkralt vähe inimesi ....
nii siin jäin siis jutuga pooleli ja jätkan nüüd.
....ja klubis midagi põnevat ka just ei toimunud. Prive on suht mõnus muidu, kuid klubi tlnst kõvasti väiksem ja eilse mulje põhjal ka mõttetum. Aga jah purjus olles on alati kõik mõnus niiet mul oli väga mõnus. Chillisime seal ja kui mingi hetk tantsis ainult 10inimest ja 8 neist olid meie sepikud, siis mõtlesime, et on aeg ära minna...ja edasi ma lihtsalt ei mäleta enam. Sorry.
Igastahes Jermaine pani Siim 7.30 lennukile ja nii mu niga ära kaduski.....
....mina aga ärkasin 12paiku ja läksin ostsin ruttu R putkast eviani ja paki nätsu. Ai kui mõnus kohe oli ja siis tööd tegema. Peale pidu on non-tore tööd teha btw. Nõrkus. Ei jõua kohe mitte midagi teha.
Aga jah ülejäänud päev möödus siis magades ja õhtul 10paiku võttis mind ja Siimu auto peale Rocki tantsutüdruk ja tagasi Trtu prodigy saatel. Ajee.