reede, juuni 10, 2005

tripp to tln.

niisiis jälle pole ma tükk aega midagi siia kirjutanud, kuid asi pole selles, et on suvi ja ma lihtsalt ei viitsi, vaid selles, et ma pole 3päeva arvutisse saanud, sest käisin tlns.

Sinna läksime siis 8.juunil Jamaica Jermainega, venna Siimu ja tema sõpradega bussiga hommikul vara juba. Kohale jõudes läksime Kotka juurde, kus istusime aias ning ajasime juttu ja tegime ühe õlle. Peale seda läksime Jermainele näitama tlnt, kuid tema hoopis vaatas ainult Eesti naiste pepusid. Õige mees! Varsti varsti pidi algama suur tähtis jalkamäng Portugaliga, kuid käisime veel ruttu ära tlna loomaaias, mis on muide nagu sitaks mõnusaks tehtud! Minge kindlalt, kui aega saate. Ma arvasin, et tln loomaaed on pankroti äärel, kuid tegelikult teevad nad hoopis lahedaid juurdeehitisi ja muretsevad uusi loomi. Loomaaias käidud, sõitsime ruttu staadionile ja ajasime sinimustvalged asjad selga. Jermainele tõmbasin pähe sinimustvalge mütsi ja ta sai mõne hetkega kuulsaks, sest kõik näitasid tema peale näpuga ja umbes 10 A. Le Coq Arena fotograafi tegid temast pilti ja naersid. Muide kas keegi pole näinud lehtedes kuskil tema pilti? Niga sinimustvalge mütsiga?
Njah ja siis oli kick off...Jermaine hüüdis "Eesti-Eesti!" mõnusa aktsendiga. Kuid ma ei viitsi sellest mängust kirjutada, sest te kõik nagunii nägite seda. Igastahes mäng oli väga mõnus ja ma jäin enamvähem 0:1 seisuga rahule, kuigi eestlased oleks võinud ikka ühe värava ära ka skoorida...Muide Kontenko, kui sa loed mu bloggi, siis kuradi häid tõrjeid tegid ikka! heh, hui loed.
Peale mängu olime küll nats nukrad, aga alko tegi õnneks tuju kohe heaks ja peale tundi aega Kulli korteris kasisime klubi Privesse. Mulle kiideti see klubi taevani, kuid vot sulle nalja, sellel päeval oli seal jõhkralt vähe inimesi ....


Krt see postitus jääb nüüd pooleli, sest ma lähen välja sõpradega enda aeda chillgrillima. Aga küll ma varsti jätkan..

2 Comments:

Blogger mad said...

kotenko, Märt. ilma n-ita(:

11:23 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

vabandust Madli:(.
ja kotenko, kui sa loed siis sulle ka vabandust.

3:05 AM  

Postita kommentaar

<< Home