neljapäev, juuni 30, 2005

Tripp to UK. päev 3.

Päev algas väga uniselt, sest seekord saime magada kõvad 3tundi. Ajasime ennast püsti ja avastasime, et Rutz Mariat polnud toas. Mõtlesime, et ah, küll ta on kellegi teise toas, nagu näiteks Potsataja omas, aga vot sulle nalja, teda polnud kuskil ja aeg oli hommikusööki sööma minna ning buss pidi välja sõitma poole tunni pärast. Kasisime söömata teda Hyde Parki otsima, kus me teda viimati nägime. Parki hakkasid kammima siis Kalle, Urru, Pissu ja mina. 15minutit läbitud ilma eduta, märkasin ma aga kõige haigemat loomade värki, mida ma näinud olen. Nimelt oravad tonksasid üksteist puu otsas 90 kraadi all ja kolmas orav vaatas lihtsalt pealt. Kisasin kohe Pissule üle Hyde Parki, et ta tuleks vaatama, kuidas oravad tonksavad, kuid kisamise peale lõpetasid nad ruttu ära ja ainult mina sain naerda, selle super poosi üle. Kama Sutra õpikusse võiks uue poosi lisada minu arust nimega "Squirrel style", ehk siis naine ripub puu otsas ja mees hoiab tema küljest kinni ja tonksab. Asi nägi umbes nii välja:


Igastahes naerda sai ja otsisime Rutz Mariat edasi. 20minutit otsitud, leidsime ta pargipingilt triiksärk seljas, lips ees magamast. Ajasime ta üles ja kiirustasime tagasi hotelli juurde, kus saime õpetajatelt sõimata, sest peale meie olid veel 10inimest otsima asunud. Aga meil oli poh ja kasisime bussi magama tühja kõhuga. Saime ka teada, et Urru ja Motu polnud sisse saanud ja ööbisid pargis, kuid nemad jõudsid pool tundi enne väljasõitu tagasi.
Läksime siis vahakujude muuseumi, mille pilet maksis 500kr ja midagi põnevat me seal ei näinud, peale Kylie Minogue ja Lopezi kannikate. Ahja Monroe seeliku alla piilusime ka..täitsa huvitav oli. Igastahes 500kr eest oleks ma tahtnud mingit elamust ka saada.

Peale muuseumist võtsime suuna Yorki peale, kuid kuna tee peal olid jõhkrad ummikud, hilinesime me planeeritust 3tundi hiljem ja vaatasime linna üle ning kasisime kohe ööbimis paika ära. Kuna Rutz Maria ööbis pargis eelmine õhtu, siis õpetajad keelasid meil välja mineku ära ja lasti majaomanikult välis uks lukku keerata. Eriti jõudu meil polnud ka midagi teha ja hoopis tegime toas peale ja ajasime juttu omavahel. Väga chill oli.
Kella kolme paiku saime magama ära ja uni oli hea.
End of day 3.