esmaspäev, juuni 20, 2005

tripp to UK

Kahe päeva pärast alustan ma klassiekrkursiooni Inglismaale. Täiesti kahtlane. Ootaks, et oleks sees mingi elevus, kuid arvan, et kuna see aasta olen lühikese ajaga nii palju ju Euroopas ringi käinud eri kohtades, siis kas on tüdimus peale tulemas?
Aga krt võtaks tegu on ikkagi Inglismaaga. Nagu mida fakki. Miks ma ei mõtle üldse Ajee , vaid hoopis nojah. Kuramuse kahtlane. No igastahes järgmiste päevadega tuleb ennast ruttu üles kütta, sest ma olen 101% kindel, et sellest tuleb jõhkralt mõnus tripp. Võibolla isegi võrdväärne Slovakkia trippiga? Näh, kahtlen. Aga eks näis!
Krt see postitus tuletab meelde, et sinna tuleb ka igasugu stuffi kaasa osta ja tuleb pakkides mõelda. aaah...

PS: 22-30 juuni, kui ma seal olen, pole uusi postitusi eriti mõttet vaadata, sest neid eriti arvatavasti ei tule. Ning tagasi tulles on seal toimunud nädalaga nii palju asju, et neid on lihtsalt võimatu üles lugeda ja seega arvatavasti te UK trippist midagi eriti ei kuule. Nagu ma peale Norra reisi lubasin rääkida sellest kuid lihtsalt ei viitsinud...