teisipäev, juuni 07, 2005

Vastik vastik vastik vastik.

Suvel ei ole üldse mõnus tööd teha!
Täna siis algas mu tööde periood. Eile olin mures, et vanemad ajavad mind kell 7juba üles, et jõuda kella kaheksaks tööle, kuid oh kui suur oli üllatus, kui hommikul ärkasin, vanemaid kodus polnud ja kell oli 11. Kas tõesti ma suutsin magada sisse esimesel tööpäeval? Kas see tähendas seda, et mind lastakse lahti? EI. Helistasin ruttu isale ja sain teada, et hommikul sadas jõhkrat paduvihma ja sellise ilmaga jäi tööandjaga kokkuleppe, et ei pea tööle minema. Vedas, sest sain nüüd kaua magada ja kui mina ärkasin, paistis juba mõnus päike.
Ronisin siis ratta selga ja kasisin Tartust 100meetrit välja, võtsin kätte juustepardlit meenutava murukäärid ja hakkasin pügama põõsaste all kasvavat muru, mida polnud juba kuu aega pügatud, ehk oli suht vastik. Ahjaa põõsaid oli kokku 300ringis ehk peale kahte tundi oli mul kummardamisest selg täiesti surnud ja passisin seal veel veits ja kasisin koju ära...
Päeva teenistus ~3tunni eest 300kr. Mõnna. Reedel siis uuesti.