kolmapäev, juuli 06, 2005

17 tuul ja torm.

Eilsest alates olen ma 17-aastane ja mulle ei meeldi see vanus üldse. 17tähendab, et ma olen juba suht vana, kuid juua ei saa. Mis sellest vanusest siis üldse kasu on? Igastahes see aasta tuleb ennast kätte võtta, koolis õppida ka natuke rohkem ning tuleb kasida autokooli, kuigi laiskus eriti ei luba.

Et siis nüüd sellest, kuidas sünnipäev kätte jõudis ja kuidas otsa sai.
Viimane postitus oli sellest, et panin töö juures 7tundi väetist ja mõtlesin, et wow, nüüd ma tegin küll palju tööd ja nagu peale pikka tööpäeva ikka tekkis külma õlle isu. Leppisin siis teiste sepikutega kokku, et saame kell 8Veerikul kokku, et osta juua. Pool tundi enne äraminekut aga pistsin kõhu võileibu täis ning hakkasin minekuks valmistuma, kui mu ema jõudis koju valmis super mõnusa toiduga. Ta oli ostnud suuuure Šnitsli, hunniku praekartuleid singi ja juustuga tehtud ning tegi värsket salatit. Kõik nägi nii isuäratav välja, et täis kõhust hoolimata toppisin endale suure hunniku ette ja peale lõpetamist ei mahtunud kohe midagi enam sisse. Kuna ma sõin liiga kaua, osteti mulle poest juba õlled ära ning suunduti vanasse heasse parki ning kui ma sinna jõudsin, ei olnud mul lihtsalt kõõhus õllele enam ruumi. Jälgisime siis kuidas Rokk sõitis rulaga, ajasime juttu ja jõime siiski õllet. Tuli välja, et minu 7tunnine töö polnud midagi ja kõik teised olid minust rohkem tööd teinud.
Lõpetasime suht hilja ning sõitsin koju ära. Kuigi ma midagi eriti palju joonud polnud, oli siiski suht kahtlane purjus tunne. Avastasin siis seda, et kui oled päeva jooksul palju vedeliku kaotanud tööd tehes, mõjub alko kõvasti paremini. Heitsin diivanile pikali ja vaatasin natuke telekat. Mingil hetkel pilgutasin silma ja järsku ärgates oli möödunud 4tundi. Vaatasin mobiili ja avastasin, et kõvasti sõnumeid oli tulnud ning sain aru, et mu sünnipäev oli kätte jõudnud diivanil magades. Ajasin ennast püsti ning läksin passisin natuke arvutis ja läksin siis magama.
Hommikul kuulsin enda toe ukse taga laulu ning küsimust, "kas sa meid sisse ka lased?". Kuna olen harjunud magama lukus uksega, läksin avasin ukse ja teesklesin magajat edasi. Lauldi üles ning sain kinke, kuid õiged kingid saan alles kätte talvel, kui hakkab uus suusahooaeg ja müüki tulevad suusariided ning suusad.
Peale laulmist läksid vanemad tööle ja ma üritasin edasi magada, kuid uued saabuvad sõnumid ajasid mind pidevalt üles ning lõpuks kasisin voodist püsti ning läksin arvutisse, kus saabus veel õnnitlusi. Kuna kõik olid päeval tööl või linnast ära, siis ei saanud päeval tähistada ja läksin osadega lihtsalt randa.
Pikutasime seal Niga(soovid paremat hüüdnime või sobib:D? Sexpomm or sth?), Raamatu, Katjuuša ja Eltsuga ning ajasime juttu. Muide aplaus Nigale, kes hoolimata hirmust saada vastikuid jõe haigusi või et hai ründab, tuli ikkagi minu julgustustega ujuma. Ei uppunud ära, haigusi ei saanud ja kalad ei hammustanud tissi otsast. wow!
Hiljem mängisime veel palli ja Niga suutis mind uuesti üllatada...ta kõndis eltsuga koos McDonaldsisse kalapurgeri järgi ja sealt veel koju. Veel ennem pole kuulnud, et ta oleks kõndinud nii pikka vahemaad. Üllatusi täis päev.
Mina aga läksin vanematega välja sööma, et tähistada sünnipäeva. Läksime Wilde'sse, kuna ma polnud seal juba ammu käinud. Seal oli aga üllatavalt vähe inimesi. Kas Wilde hakkab alla käima või mis värk on? Vanasti oli koht alati täis minu arust. Sõin jõhkra, muide väga väga hea, prae ära ja jäi veel taldrikule ülegi. Kana Parmegania or sth. Istusime seal vanematega veel kaua ning edasi suundusin Raekoja platsi, kus pidin kokku saama sõpradega kell 9, et midagi ette võtta.
Jõudsin 9 läbi sinna, kedagi polnud kohal. Ootasin kellani 9:20 ja siis nägin esimest kahte tulemas. Nagu alati hilineb kogu meie punt nagu ffs inimesed hakkake varem tulema, siis jõuate ka õigel ajal kohale. Viimased saabusid 9:40 ja osadel oli veel muud tegemist ja pidid veel rohkem hilinema ja läksime kohta otsima. Kuna mul polnud õrna aimugi kuhu minna, siis me passisime suht kaua linnas, kuni lõpuks Mast teatas, et Luuzil pole kedagi kodus ja peale väikest veenmist käisime läbi Super Alkost, kust kellegil ei küsitud muidugi mingit dokut ja läksime edasi Luuzi poole.
Meil oli olemas vesipiip, kuid muidugi nagu alati puudus süsi. Mast ja Lauri(kas tõesti pole ühtegi hüüdnime???) hakkasid tegelema tavalise grillsöe põletamisega. Kulus ligi 15minutit vist ja asi hakkas hõõguma. Ajee. Asi pandi ruttu vesika peale ja üks tõmbas torust ning teised puhusid söe peale, et see põlema läheks, ja läkski! Ainult et vahepeal liigagi hästi ja sellele tekkis leek. Polnud hullu ja saime tõmmata küll ning varsti saabusid Rutz Maria ja Kalle mitme õige söega ja siis läks tõmbamiseks. Nagu ikka osad toimub, siis osad jõid, tõmbasid piipu, grillisid, vaidlesid jalgpalli üle või leidsid endale veel parema tegevuse, igastahes kõigil oli midagi teha. Mina leidsin endale näiteks sellise tegevuse, et ajasin toas juttu ja samal ajal kammisin Kairtsi selga. Väga huvitav tegevus, eriti kui teed seda 2tundi jutti. Igastahes oli mõnus ja koju sain hiljem Niga emmega , kes pani mu kuskil Tammelinnas maha ja orjenteerusin koju kõrge televisiooni masti abil, mis on enamvähem mu naaberhoone.
Jõudsin siis ilusti koju ja läksin magama ära.

364 päeva veel täisealiseni, või see aasta on liigaasta???

5 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

jaa - jaa aeg lendab

5:27 PM  
Anonymous Anonüümne said...

Muuda mu hüüdnimi ära! KOHE. Ma olen Luuz hoopis.

7:27 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

tehtud.

7:39 PM  
Blogger sander said...

woot. palju õnne siis ka minu poolt :P

10:56 AM  
Blogger Crazy Frog. said...

danke danke:)

2:45 PM  

Postita kommentaar

<< Home