teisipäev, juuli 19, 2005

70km, alko ja koss.

Viimastel päevadel pole minust eriti kuulda olnud...põhjus- ma olen pidevalt ära olnud.
Aga jah üritan kirjutada siia asju, mida ma mäletan, kuid kuna mõned asjad toimusid suht kaua tagasi või siis oli tegu ülejoomingust põhjustatud mälulünk, siis kõik ei meenu.
Igastahes mõned päevad tagasi, Laupäev oli vist, toimus mul mingit sorti perede üritus, kus me sõitsime ratastega Võrru, et seal mängida kohaliku meeskonna- Võru Vallaga kossu.
Asi siis selles, et minu isa ja osad ta sõbrad moodustasid mõned aastad tagasi korvpalli meeskonna, kuhu saavad kuuluda ainult liikmed, kelle kehakaal ületab sadat kilo ja samuti võeti meeskonda ka nende lapsed, et me ei tegeleks vabal ajal joomise, suitsetamisega, vaid teeks sporti. Seega ma olen meeskonnas.
Päev algas suht vara ja kuna ma just eelmisel õhtul tegime sõpradega poole öö peale LOTRi maratoni ja olin magada saanud kõvad 4tundi, siis minus eriti viitsimist polnud ratta selga ronida, kuid tuli. Kasisin siiski peale ning hakkasime sõitma Võru suunas umbes 25inimesega. Peatusi tehti peale esimest 25kilomeetrit ja siis veel käisime veel Palo järves ujumas ja Ridali lennuväljal purilennukitega sõitmas.
Igastahes kohale jõudsime Võrru kuue paiku ja siis algas pidu...vanemad hakkasid jooma ja kuna meil- lastel hakkas igav, siis mõtlesime, et võiks ka tsipa juua...kuna tüdrukud tahtsid viinuškat, siis läksin salaja külmiku juurde ja panin poolese pudeli sealt viinahuniikust pätsu ning ise krabasin endale õllesid..
Jõime ja ajasime juttu ning varsti olid õlled otsas...tuli uute järele minna. Seekord korjasime neid juba vanemate silmade alt, kus neid vedeles, kuid keegi ei märkanud...
jõime jõime ja läksime uute järgi. Nüüd krabasime juba vanemate kastist, samal ajal kui nad laulsid. Tegu oli nende 24purki sisaldavate Saku kastidega...
jõime jõime ja läksime uute järgi. Vanemad lällasid korralikult ja panime nende silmade alt pätsu ühe suure kasti õllesid, kust oli juba osa võetud, kuid kõvasti alles..
jõime jõime ja enam ei tahtnud, kuna järgmine päev kell 10oli koss...kasisime siis öösel magama ära...
hommikul oli tsipa vastik, kuid mitte midagi hullu. Sõime ja läksime kohe kossu harjutama. Nagu arvata oli, lendasid visked ilusti korvist puhtalt mööda. Kuid peale harjutamist sain viske paika ja mäng algas.
Esimene veerandaeg- 7:12, meie taga, kõik mu visked läksid mööda.
Teine- 9: 22, jätkuvalt taga, mina ei saanud platsile.
Kolmas- 18:30, rabasin mõnusalt ja kandis vilja, kuid siiski taga.
Neljas- 34:36, võitlesime viimase sekundini, kuid siiski napp kaotus.
Edasi sauna ja autoga tagasi Tartu, sest teadsin, et enamus sepikuid on Pärnus ja tahtsin ka sinna...
Kõik.

Pärnu jõhkrast Trippist kirjutan homme.