teisipäev, juuli 26, 2005

Dynamikal tongues @ Kašmiir.

Njaa.
Mingi jõudsin tagasi just Kašmiiri juurest..
Täna siis mängisin päeval igasugu sepikutega jalkat ja väga kaiff oli..ikkagi nagu kui nädal aega joonud pole, on sporti teha sitaks hea!
Aga jah nädalane puhkus lõppes täna, sest uurisin rokkilt(eu mis tema hüüdnimi oligi?), et kuhu saab täna minna ja sain teada, et Kašmiiril pole kedagi kodus.
Kell 11 liikusime Lauriga Ümerasse, kus saime kokku ilastajatega, et osta õllet ja liikuda Kašmiiri juurde.
Ostetud ja kuuldud lugusid kleeplindiga kleebitud noksi kohta, liikusime edasi Kašmiiri juurde...kamin ajas sitta ja me ei saanudki sisse minna...mingi vingumürgituse oleks saanud or sth ja passisime parem verandal. Tsikiprikid ja sepikud kogunesid ilusti kohale, toimus natuke ilaülekannet, kuna Katjuuša ja Lauri (ffs andke talle hüüdnimi) ei uskunud, et selline asi Pärnus toimus, edasi toimus passimine ja mind üritati tükk aega ära rääkida aanusemulleti(või mis ta hüüdnimi oligi?) ja raamatu(aga tema hüüdnimi?) poolt...edutult.
Igastahes väga mõnus oli ja nüüd ma kasin magama ära, sest homme on vaja vist maale minna. Tegelt ma eriti ei viitsi aga ma olen sunnitud. vastik
aäfafa
tegelt ma ei tea miks seda asja lõppu vaja on. vb selle pärast, et ma olen purjus.