esmaspäev, juuli 25, 2005

Fake ID polizei ja teised kutid.

Njaa tegelt ma ei jäänud uuesti vahele, kuigi seda võib pealkirjast tunduda...
Tegelt näen ma lihtsalt jätkuvalt edasi neid kuramuse polizei unenägusid. ffs jätke mind rahule.

Nagu näiteks selline uni...mingi sepik tõstis ära kanalisatsioonitoru kaane ja ma nägin seal sõrmust...mõtlesin, et võtan nüüd selle üles, aga mingi tsikk hüppas kaevu ja võttis selle minu eest ära...Mul oli pohhui ja kõndisin rahulikult minema, sõrmuseta, kuid siiski õnnelik, kui järsku keeras minu ette Falck'i turvaauto ja tehti trahvi selle eest, et kaane ära tõstsin pealt. Sain 600kr trahvi, kuigi ma olin süütu ja kõigele lisaks küsiti, kas mina olen see kutt, kes fake-ID'ga ringi laseb. Jooksin minema.
Vastik ju!
Ahjaaa siis ma ärkasin üles ja sain vanematelt sõimata, et kaane ära tõstsin ja trahvi sain ja ma olin hämmingus ja seletasin, et see oli unenägu kõigest, kuid nemad ei uskunud mind ning sõimati edasi.
Käis plõks ja ärkasin üles. Vanemad ei olnud enam pahased ja ei teadnud asjast midagi.

Ja eile tripilt koju tulles nägin narkopolizei'sid, kes lihtsalt kimbutasid mind ja ei lasknud rahulikult passida ega mansisid süüa...

Keegi võiks juba midagi unenägude vastu leiutada, et näeks ainult positiivseid unenägusid.