reede, juuli 01, 2005

Fcuk teh police!

Eile hakkas kodus igav ja kuna ma veel Rokkile õnne soovinud polnud, helistasin talle ja sain teada, et ta on teiste sepikutega Biomeedikumi pargis. Võtsin paar õllet ja läksin ka sinna ning soovisin õnne, ajasin juttu ning nautisin Eesti õllet, mida ma polnud UK trippi tõttu juba 10päeva saanud. Mõnus!
Sinna lisandus veel palju mõned inimesed ja osad otsustasid koju ära minna ning mina parmott, poksikristi ja elen(?) läksime Reiniku kossuplatsile, kuna seal mängisid pilvikud kossu.
Ajasime juttu ning tegin väheke peale ning viskasime peale ning hakkasime öösel tagasi sõitma. Sõitsin vale arvestuse tõttu valest kohast rattaga üle tee ja muidugi politsei eest otse läbi. Krt.
Politsei surus mind bussiga äärekivi ja masina vahele ning sundis peatuma...
Näitasin venna dokut ehk siis olin 19 ning puhusin armsalt oranzi tule alkomeetris. Jõhker närv oli sees, sest neil tekkis tahtine mind jaoskonda viia, kuid peale 10minutit rääkimist, sõimamist ja ülekuulamist lasti mind minema nii, et pidin kõndima koju ratas käe kõrval. Ära minnes öeldi mulle, et: "ja oi kui me sind veel kuskil näeme imelikult rattaga sõitmas, siis me sulle alles keerame!"
Muidugi täna, jalkat mängimast tullest oli Rutz Maria oma ratta koju jätnud ja mina sõitsin lenksu peal ning tema juhtis. Sõitsime parajasti Ümera pargi poole, kuna seal olid osad sepikud ning mõtlesime läbi hüpata enne koju minekut. Sõitsime ja sõitsime, kui järsku kaugelt märkasin...politsei buss! Mõtlesin voi vittu ja kargasin sõitvalt rattalt maha, peale seda kui olin putsa tallaga natuke ratast pidurdanud. Kõndisin korralikult ja buss, kus olid täpselt samad politsaid sees, sõitis meist mööda..

VEDAS!

Täna ei viitsi lihtsalt midagi teha, kuigi teised sepikud on väljas.