kolmapäev, juuli 06, 2005

Idee.

Ärkasin täna hommikul kell 13:30 ja läksin telekat vaatama.
Käis saade LORTi, ehk siis Lord of the Rings'i kohta. Vaatasin seda ja tekkis jõhker soov filmi uuesti vaadata, kuigi ma olin kõiki selle osasid kinos juba näinud.

Igastahes rääkisin ideest Mastiga ja tundub, et varsti teeme sellise asja, et laenutame kõik 3filmi ja vaatame need kellegi juures järjest ära.
Ehk siis 10tundi filmi vaatamist jutti, kui me extended versioone ei leia, muidu lisandub veel ligi 3-5tundi. Üks suvepäev jälle sisustatud.

Keegi soovib veel ühineda meiega või äkki on kellegil hoopis pakkuda filmide dvd'sid, et me ei peaks neid laenutama?

5 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

nagu mida kuradit?!
ma just täna vaatasin lotri teist osa extendedit. ja mõtlen pidevalt lotri maratoni tegemisest.
mul on kõikide osade extendedid pmst olemas, aga aint fellowship on cd-del.
kellelgi mingeid ideid tuleb, nagu lase kõik kuus osa osa dataneti üles ja ma kirjutan cd-dele, siis andku teada(=

12:02 AM  
Blogger Crazy Frog. said...

ot kas sa oled need tõmmanud või on sul originaal dvd'd?
sest tahaks ikka hea kvaliteediga ka:)!

12:46 AM  
Anonymous Anonüümne said...

minu arust on jumala okei kvaliteet, kuigi tõmmatud on. ainuke asi, mida märkasin, on see, et two towersil on koos lõputiitritega (mida kellelegi küll vaja pole) ka pool sõna läinud.
täna vaatan siis rotk-i ka ära ja oskan ka selle kvaliteeti kommenteerida.

8:49 AM  
Blogger sander said...

ma olen juba LotRi maratoni teinud >P

11:02 AM  
Anonymous Anonüümne said...

Põms võib asjast mulle kah märku anda

8:25 PM  

Postita kommentaar

<< Home