esmaspäev, juuli 25, 2005

Istambuli vägistaja ja tripp Tartus.

Eile, kui jõudsin just reisilt tagasi ja astusin uksest välja, tuli mu väravast välja Rutz-Maria. Tuli välja, et ta tõi mulle ära mu putsad, mis ma talle laenasin mõni aeg tagasi ja sain teada, et tal teiste sepikutega on täna plaan juukseid lõigata...Kuna mul kedagi kodus polnud, ega lähiajal tulemas, siis kutsusin nad enda poole seda tegema.
Rutz-Maria läks siis ruttu Ekke-Moori poole pardlit tooma ja tuli siis tagasi minu poole...Veel tulid Lake ja Pissu natukese aja pärast ja siis kasisime välja pügama. Lake istus toolile ja hakkasime lõikama. Väga mõnus on lõigata muide kellegi juukseid nii, et tead, et ta tahab siilikat soengut, ehk siis sassi ei saa eriti midagi minna, kuna lõpuks lastakse soeng nagunii pardliga üle. Nii me siis näsisimegi juukseid kääride ja pardliga igatepidi ja lõpuks jäid taha kaks tutti, mis nägid üpris kaiffid välja ja rääkisime Lake ära, et ta jätakski need alles. Tulemus oli siis selline:

Mu isa kutsus seda soengut Istambuli vägistaja omaks ja sellise nime ka Lake sai endale.
Järgmisena sai soengu Rutz-Maria, kellel on peas nüüd enamvähem hari, kuigi suht lühike ja kõrvalt jäid ka juuksed alles.
Mingi hetk läks kõigil kõht tühjaks ja taheti koju ära minna, kuid pakkusin välja, et õhtul saaks minu juures peale teha ja kojuminekud jäid ära, peale Rutz-Maria, kes käis siiski kodus söömas ja meie Siriuses...Kõhud täis kasisime minu poole, kus vaatasime mingit haiget filmi ja kutsusime Masti ka ahmima.
Mast kohal tegimegi mingi aeg peale...ja kõvasti btw. Ma polnud ikka väga kaua juba teinud ja otsen harashoo tunne oli nüüd. Istusime veel kaua minu juures ning vaatasime Alo-TV'd ning siis läksime linna peale ratastega trippima. Alustuseks kihutasime lihtsalt mingis suunas ja tegime highway actionit ning järsku tekkis idee, et võiks kuhugi minna ka. Helistasime ja uurisime asja ning läksime Aiku poole, kuigi nemad olid just sealt edasi liikumas ja läksime nendega kaasa H-M poole...väga mõnusad inimesed olid ja tegid meiega koos peale. Osad tegid siis Super Mariot ja teised ET'd ja mõned magasid vahetvahel. Pistsime ka mansisid ja väga hea oli olla. Mingi aeg sai kell neli ja pikutasin diivanil...magama jäin. Rutz-Maria ajas üles ja liikusime ratastega koju ära. Mõnda aega paanitsesin, et kus on mu kott, kuid mul polnudki seda kaasas ja lihtsalt pusa ei leidnud üles. Mast sinu käes?
Aga jah mingi hetk läksime Rutz-Mariaga eri teed ja mina läksin Tammelinna kõrvalteedele trippima, kuna mulle ei meeldi suured teed, kus mendid ringi tripivad. Liikusin rõõmsalt televisioonimasti suunas, kuna seal samas on ka mu kodu, kuid järsku, uskuge või mitte kadus see lihtsalt ära ja ma olin kuskil Käo tänavas ja otsisin koduteed. Nagu Tamme linnas on ikka haiged põiktänavad..ükski peaaegu ei viinud õigesse kohta ja trippisin seal tükk aega ringi. Like wtd?
Aga jah koju ma sain ja peale mõnda aega arvutis passimist jäin magama...

4 Comments:

Blogger Mats said...

minu käes. anna kunagi teada kui tagasi tahad.

3:18 PM  
Anonymous Anonüümne said...

ära ütle mees , et sa Pallo soengut ei näinud. Vot see oli juba ekstraklass!

6:46 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

nägin nägin.
aga et järve oma meeldis mulole ikkagi rohkem.
kes on anonüümne üldse?

3:51 PM  
Blogger Crazy Frog. said...

Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

3:51 PM  

Postita kommentaar

<< Home