reede, juuli 08, 2005

Mismõttes? Arvad!?

Vot nii.
Jõudsin just Rokki poolt tagasi, või siis tema saunast, mida me ei teinud, vaid passisime lihtsalt seal.

Igastahes tänane päev kujunes nagu liiga pikaks ja väsitavaks...

Ärkasin kell 8, et minna tööle, vaatasin, et ei jõua veel ärgata ja panin kella 5minuti pärast helisema. Helises- ikka ei jõudnud ärgata ja panin 10minuti peale helisema. Ärkasin, pakkisin ja sõin midagi ja mõtlesin kas minna pesema või mitte. Ei läinud ja võitsin sellega 20minutit ning kasisin Alice Cooperi laulude saatel tagasi magama. Faking hea uni oli selle aja jooksul, kuni Motorola jälle plärisema hakkas. Kasisin üles ning sundisin ennast tööle minema.
Tööl toppisin maha 20kilogrammi väetist kuue tunniga ja kogu aed sai nüüd väetise alla. Ehk siis 44kg väetist 13tunniga. Pole paha.
Lõpetasin töö ja varsti algas meil jalka mäng Härma ees. Mäng läks mul nagu nii nässu, kui vähegi võib minna ja lõin ainult ühe värava ning keerasin hulga s*tta, kuid andsin siiski päris palju häid väravasööte. Igastahes seisul 9:6läksin väravasse, kuna platsil ei tulnud mul mäng välja. Mäng käis kümne värava peale ja meie olime taga. Ma ei lasknud ühtegi väravat sisse ja meie meeskond skooris 4väravat ning me võitsime. AJEE!
Peale mängu passisin mõned tunnid kodus, vaatasin saadet "Kuumad Seitsmekümnendad", mis on nagu sitaks hea sari minu arust ja peale seda sain üle 20päeva taas Wolfi mängida, mille Rutz Maria üks päev minu juures nässu keeras....ei jooksnud kokku, kuid mäng ei tulnud kahjuks väljaa....lasti pidevalt maha mingite n00b'ide poolt ja ma nukrutsesin. Aga viga oli tegelt mu vanas hiires, kuna mu vend võttis laser hiire kaasa ja rulliga ei tee wolfis kohe midagi ära.
Wolf tehtud liikusin välja, kus Rokk ja Mathias istusid Parmottiga endise tondilossi ees. Läksime koos Lauriga sinna ja peale seal olekut liikusime Veerikule jooki võtma ning Tamps tuli ka... mõte oli edasi liikuda Rokki sauna, et seal õllet juua ja vesikat teha. Tamps tõi sütt, Mathias tubakat ja mina oma jõhkra vesikas. Ikka täitsa vastik millist suitsu selle seest tuli. Oi appi. Igastahes tegime seda jõhkardilt palju ja proovisime ka vesikat ja õllet kordamööda ehk siis keemilist. Kammis ära.
Passisime seal sepikutega tükk aega, vaatasime õudukat, mis polnud õudne ja edasi Kanal2'he mõttetut komöödiat ning Wildboyz'e jne...
igastahes õhtu oli sisustatud jutu ajamise, õllet, vesika ja mõttetute saadetega ning lõpuks kasisime Mathiasega koju ära.
vot nii on lood.
homme ei ole tööd ja ma olen selle üle super rahul!
Igastahes päev nagu kestis alates 8:00-2:18 ja ma ei jõua enam ning kasin vist magama ära nüüd. oeh, und!