neljapäev, juuli 14, 2005

@ Orva. / Vembu-Tembu maa.

Eile õhtul käisime siis Orva juures, kuid kuna ma olin päeval juba 7tundi värvinud, siis olin suht väsinud ja värviaurudest valutas pea, niiet eriti mingit tuju mul polnud ja istusin osadega lihtsalt diivani peal enamuse ajast ja vaatasime vesipiibutades ja juues erinevaid saateid...
Öö paiku sõitsin rattaga koju ära ning kasisin kohe magama ära.
Krt ja järgmisel hommikul ehk siis täna hommikul ikka veel pea valutas. Vastik kraam.


Täna hommikul ärkasin vastiku peavaluga, kuid mitte pohmell, sest ma ei joonud peaaegu üldse, vaid see vastik värv. argh.
Aga jah täna oli mu Mampsi sünnipäev, seega võtsin kolm roosi ja viisin need emale ning seda tähistama läksime Vembu-Tembu maale, koos päris paljude sugulastega...
Aelesin kogu päeva igal pool ringi ja aeg kulus nii ruttu, et paljusid asju ei jõudnudki teha. Põhjuseks siis järjekorrad, sest te võite ette kujutada, mida teevad pered +30kraadise suvega..
Eriti mõnus oli aga see, et kuna omanikud on meil head sõbrad, siis võisime me sinna jääda ka peale pargi sulgemist ja siis polnud enam ühtegi järjekorda ja kõike võisid teha nii palju ja nii moodi kuidas ise tahtsid. Suht mõnus oli, kuid krt kardid aeti õhtul kohe sisse ära, niiet nendega ei saanudki sõitu teha.
Igastahes minge sinna, suht mõnus koht ikka!