kolmapäev, juuli 20, 2005

Pärnu tripp. Päev 1. Über Alles..

Võrust Tartu jõudes hakkasin kohe uurima, kuidas Pärnu saaks ja kuna keegi kaasa ei tulnud, siis läksin bussi üksi. Magasin kogu reisi ja ärgates olin Pärnus. Mõnus.
Teised sepikud ja piffid olid Pärnus olnud jub 4päeva ja helistasin kohe neile ning osad tulid bussijaama vastu.
Hakkasime siis liikuma randa, kus olid ülejäänud, kuid kes olid juba liiga täis, et vastu tulla või tegelesid muuga.
Enne randa tegime peatuse alko poes ja võtsime viinuškat ja õllet. Samal ajal aga täis Karel viskas poes maha münte ja uurin naiste seelikute alla. Edasi siis randa ja kuulsin lugusid, kuidas osad sepikud oli klubis omavahel suudelnud meie gruppist, kuid mõtlesin, et ah nagunii kätt hoidsid vahel or sth. Eksisin, nagu hiljem märkasin.
Istusime siis rannas, rokk oli juba ära kadunud ja mõni mees oli ikka väga läbi juba...hakkasin ka siis nottima Kareliga ja lõpuks jõudsin ka teistele järgi joomisega.
Edasi kasisime linna suunas, kuna osadel oli kõht tühi...liikudes siis kuulsin poiste suudlustest täpsemalt, kuid siiski ei uskunud ja palusin tõestust ja voilaa kaks meie seast lihtsalt tegid minu ees ila ülekannet(nagu seda seal kutsuti). hämming. Naersin. Aga jah liikusime siis hamburgeri putka suunas edasi, kuid mind eriti toit ei tõmbanud ja läksime hoopis tampsiga linna ja aelesime seal eri kohtades ringi, nagu näiteks Pannkoogi restoraanis, kus puhusime kõik küünlad ära ja kui meile menüüd toodi, siis lasime sealt jalga, kuna seal ei müüdud nagu pannkooke.
Mingi aeg saime osadega taas kokku ja läksime Statoili, kus rokk suutis ühe õlle sülest maha kukutada ja turvamees pistis kisama, et maksad kinni ja küsis, et kes tema koristuse kinni maksab, rokk ütles rahulikult, et ok palju tahad ja turva ütles hümmingus olles, et ah midagi...kabanossid sisse ja nüüd läksime mingi tsikipriki korterisse ja chillisime tükk aega seal ning siis edasi taksistiga meie oma korterisse, mis asus kuskil Niidu pargis...
Jõime veel ja igasugu pulli sai, nagu näiteks veel suudlusi poiste poolt ja lõpuks läksime peaaegu kõigiga lähedal asuvasse jõkke ujuma, kust ma muidugi leidsin puruks löödud pudeli roosi ja eriti turvaline ujumiskoht see just ei tundunud, kuid siis oli suht poh ja kasisime jooksuga sisse..mõnus.
Edasi koju ja nottisime veel, kuid edasi on mälulünk ja tean juttude järgi vaid nii palju, et rass hakkas mind mingil põhjusel lakkuma...
Uni.

5 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

järgmise paari peoga on meil plaanis ka blogikirjutaja ise ära sebida ja temaga ilaülekannet kehtestada

1:11 AM
Blogger Crazy Frog. said...

kasi.
õnneks/kahjuks ma robini peole ei saa tulla, seega vist jääb bloggikirjutajaga ila ülekanne ära.
kahju

7:45 AM
Anonymous Anonüümne said...

eriti rõve nagu mehed. Häbi teile! Aga Märt sinust ei ole mul üldse kahju , et pederastid sind viimaesl ajal piiravad ( meenuta UK trippi) Paras sulle sitale. Varsti saad perse ka juba...

10:16 PM

ma tunnen, et märt murdub ja ma saan oma keele talle sisestada

7:07 PM
Blogger Crazy Frog. said...