kolmapäev, juuli 20, 2005

Pärnu tripp. Päev 2. Crazy Frog ja dünaamilised keeled...

Ärkasin hommikul selle peale, et sain ennast keeravalt R'ilt jalaga näkku. Vaatasin ringi, et wtd?, kõik magavad ilusti voodis peale tampsi, kes tegi hoopis voodi maha, kuid mina olin voodi jalutsis ära kustunud ja ainult mu selg ja pea oli voodis, kuid jalad ja aanus mitte...kaine peaga seal enam magada ei tahtnud eriti ja tõusin parem voodist üles, peale seda, kui me K'ga(kellel oli umbes sama sitt magamis koht kui mul) rääkides kõik üles ajasime. Sain teada, et ma polnud ainuke mälulünga vend ning kasisin siis varsti pesema ära, kuid vot sulle nalja soe vesi puudus. Polnud hullu ja lõigi pea selgeks. Pestes avastasin talla alt veel mõnusa lõikehaava, mille tekistas nagunii mõni klaasikild eelmisel päeval järves..
Edasi chillisime mingi kaheteistkümnekesi seal toas edasi, mis oli mõeldud kolmele ning varsti läks kõht tühjaks ära ja kasisime sööma ära lähedal asuvasse söögikohta "Nostalgia", kus olid täiesti idiootsed praed...nagu 28kr eest said suure taldriku suuruse šnitsli ja jõhkralt kartuleid...ajasime seal juttu siis asjadest, mis eelmisel päeval toimus, nagu näiteks sain teada, et mõni kutt magas rahulikult alko poe ees, samal ajal kui teised seal sees ostsid. K siis natuke mõnitas endast paar korda suuremaid kutte ja sõime edasi...ainult mina sain sellest praest jagu ja kõikidel oli lõpuks kõht liiga täis ning võtsime taksisti ja läksime parem randa pikutama. Algul sadas küll natuke vihma, kuid edasi oli suht mõnus ilm.
Varsti ilmus kuskilt kohale ka rokk ning kuskilt organiseeris K palli ja võrgu ning hakkasime mängima. Meie meeskond nimega "Über Alles" oli täitsa tugev ja eriti ei kaotanud. Chillisime siis rannas ja ujusime ja keegi eriti alkot näha ei tahtnud...peale K, kellel olid vahepeal mingi naise alukad peas ning meenutas Spidermani nimodi.
Mõnulesime suht kaua rannas, kuid kõht läks tühjaks ära ning läksime Lehe kohvikusse(ka väga mõnus koht!) sööma, kuna seal pidi olema SUPER toit- juustu šnitsel, mis ei olnud küll eriti suur, kuid mingi trikiga täitis kõhtu nii võimsalt, et rokk andis peale veerandit toitu alla ja ise pidin vahepeal suure pausi sisse tegema enne jätkamist...väga hea ja täitis kõhu super hästi!
Kõik olid toidust überis ja mõndade sepikutega liikusime Port Arturi suunas, kuid kuna kõht oli nagu liiiiga täis, siis tuli kilomeetrisel teel teha umbes 5peatust ja puhata natuke...
Peale kõhtude tühjendamist Port Arturis liikusime alkoletti ja kõik võtsid juua...minu valik 0,5l palsamit. Nämm. Koka pealevõtukaks ja läksime taksistiga tagasi oma korterisse nottima...
Tagasi tulles otsustati, et tuba tuleb korda teha, mis mulle tundus mõtetu tegevusena, kuna õhtul oli plaan pidutseda ja mina sellest eriti osa ei võtnud...
Koristatud, hakati joomisega peale ning mingil hetkel olid kõik mõnusalt überis ja järsku läks tantsuvõistluseks...paarideks siis Niga-Parmott ja nendega võistles E-R ning väljaspool arvestust rokk-raamat. Viimane paar tegi enne võistlust hulle harjutamisi, kuid kui läks tantsuks siis niga-Parmott lihtsalt omasid neid, kuni teise tantsu minutini, kui platsile lendasid rokk-raamat ja omasid tantsijad ila ülekandega ära ja võitsid võistluse. owned.
Mingil hetkel hakati mulle tegema järsku mikrofoni soengut pähe ja läksin sellega kaasa, kuigi teadsin, et hommikul ei saa seda välja eriti...lõpuks oli jõhkard afro peas ja torkasin nigade järgi pähe ka kammi.. käisin siis nii ringi ja ajasin mingite pohhuide tontidega(umbes 25aastased) juttu, kes olid ka seal majas ja vaatasin nendega filmi...suht mõnusad kutid oli, aga varsti enam ei viitsinud igavate inimestega olla koos ja vaatasin veel ringi majas. Vastas majaks oli Lastekodu ja mind, kui lõngust saadeti kohe otse Per*se ja mujale ning rokkile ja R'ile lubasid nuga anda...polnud hullu, me ei kartnud pakse tüdrukuid ning läksin edasi. Vetsus kukkus muidugi mu kamm juustest potti ja edasi pidin läbi ajama ilma selleta.
Vahepeal tulid aga meie majja ka rutz-maria, kalle, ekke-moori ja hensuga ning ahmisid seal tsipa peale ning võtsid meie juurest juua. Olid siis pikalt seal ja ajasime juttu, kui järsku lendasid meie tuppa sisse ehitustöölised, nagu nad rääkisid ennast olevat ja vähemalt üks rääkis uhkusega, kuidas tuli just vangist..Sisse tulles vaatas üks neist mulle otsa ja kuna mul oli mõnus afro peas, siis ta küsis, et ega ma ometi elktrik pole, kuid ma ei olnud tegelikult...Igastahes tegu oli mõnnade ossidega ja kuigi mul polnud nende vastu midagi ning osad ajasid nendega pikalt juttu, aeti nad ikkagi osade poolt ära, mille peale said nad suht pahaseks.
Läksin siis üksi õue teisi ootama, kuna meil tekkis idee järve ujuma minna. Chillisin seal siis tükk aega ja viskasin hundiratast(ma ei tea miks), kuigi kukkusin enamuse ajast...Mingi aeg läks aga alumine uks lahti ja kuna ma arvasin, et sealt tulevad välja ujuma minejad, läksin vastu, mingi suur puutokk käes(ma ei tea miks)..aga vot sulle nalja uksest astus sisse hoopis oss ja küsis, miks mul selline asi käes on ja mõtlesin ruttu välja, et selleks, et hoida endal ust lahti sellega, kuna uksel on snepperlukk...sitt vabandust, sest oss ütles et ma olen ikka idioot küll ja küsis mult sellise küsimuse "Misasja sa oled mingi Crazy Frog vä, idioot?". Vastasin, et mitte eriti ja oss lasi jalga ning välja tulid teised sepikud, kellega läksime ujuma...Rääkisin tee peal teistele ka Crazy Frogist ja mind hakatigi nii kutsuma...
Ujumas toimunust ma aga igaksjuhuks ei räägi vot, aga väga mõnus oli igastahes. hehe.
Tagasi tulles oli tuju väga hea ja nägime kahjuks ära minevaid rutz-mariat teiste sepikutega, kellega nad tulid.
Kõndisime siis sisse ära ja kuna osad sepikud oli vahepeal natuke telekatoa ära läbustanud Kroonikat puruks kiskudes muidugi lendas ka aknast alla korra üks tool jne ning lõpuks olid täis ehitustöölised meie peale suht pahased ja hakkasid ukse taga mälisema ning rahustama läinud Parmott sai lihtsalt laksu neilt kirja, kuid ossid rahustati maha ära ning nad kasisid minema. Vedas.
Pidu jätkus ja kellegil tekkis selline "hea" idee, et teeks mängu nimega teerull, kus voodis pikutasid umbes 8 inimest ja ääres olija hakkas ennast üle teiste rullima ehk oli siis teerull...kõik sattusid nii hoogu, et vahepeal oli lausa 3teerulli ja litsuti mõnuga, eriti veel siis kui kaks tükki neist kokku said ja pidid veel lisaks üksteisest üle rullima ehk mõne inimese peal oli 2rulli.
Voodis möllamise peale läksid hoogu ka poisid ning peale rullimist hakati voodis jõhkralt suudlema, ehk siis dünaamilised keeled asusid tegevusse...kaheksast poisist viis suudlesid mõnuga ja üks oli nõrgema astme suudlejad..mina ei võtnud osa ja mind üritati siis vägisi võtta..pikutades ründas mind viis suudlejat, kuid pääsesin peale pikka rabelemist vabaks...
Hmm õhtust rohkem lugusid enam ei meenu, kuid üheks peasüüdlaseks on ka alko...
Igatahes lõpuks leiti, et on aeg magama ära minna ning seekord ma isegi mäletan magama minekut, kuid voodisse ma enam minna ei tahtnud ja magasin hoopis põrandal, võttes endale alla ainult ühe käteräti ja peale teki...igastahes mõnusam kui eelmine öö..
vot kõik.